Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 37 30,1%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 49 39,8%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 23 18,7%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 20 16,3%

• Totaal aantal stemmers
    123
Als die Amerikanen 2de helft opnieuw zo zwak verdedigen zou Doku hier mss toch eens wat vertrouwen kunnen tanken

D
Als die Amerikanen 2de helft opnieuw zo zwak verdedigen zou Doku hier mss toch eens wat vertrouwen kunnen tanken
Doku moet ge sowieso brengen. Die gaat gebrand zijn en kan alleen maar ten goede komen voor eventuele volgende matchen.

Miljaar ik hoop dat Onana gewoon een knikje heeft gehad en dat het vooral voorzorg is.

Verder blijf ik erbij: Ngoy out. Hij blijft onzin verkopen.

Kdb kunt ge er toch ni opzetten? Raskin moet er opblijven.
Als je hem wil brengen zal het voor Vanaken zijn.

Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen qua wissels, want breng je nu al snel Lukaku met CDK zeer goed in de match?

We moeten nu vooral snel die derde maken, Amerika niet de kans geven terug in de match te komen. En als je dan nog eens Lukaku en De Bruyne kan brengen ...

Ik ben totaal niet bijgelovig of zo, maar bij elke Duvel die ik me inschonk scoorden de Duivels.

Dus, ik heb net Duvel nr3 ingeschonken, Santé!!

Sorry, maar het is nu niet de moment om spelers vertrouwen op te laten doen. Zeker niet als ge ziet dat Trossard en Lukebakio gewoon een zeer goede match spelen.

Ik zie echt geen reden om het vertragende spel van Doku in te brengen op dit moment.

Als je hem wil brengen zal het voor Vanaken zijn.

Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen qua wissels, want breng je nu al snel Lukaku met CDK zeer goed in de match?

We moeten nu vooral snel die derde maken, Amerika niet de kans geven terug in de match te komen. En als je dan nog eens Lukaku en De Bruyne kan brengen ...
Vanaken kunt ge ni wisselen, zelf pas na 20min ingekomen

Gewoon zo ff laten staan en kijken hoe het verloopt

En pas schakelen als de VS wisselt.
Gaan zij aanvallen dan komt er ruimte voor ons, ideaal voor bv. Pardo

Terug
Bovenaan