Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ge het zegt, precies toch ongemakkelijk.Nu even de tv muten mijn maag kan de cringe van rvg niet aan overdag laat staan midden de naccht
Doku moet ge sowieso brengen. Die gaat gebrand zijn en kan alleen maar ten goede komen voor eventuele volgende matchen.Als die Amerikanen 2de helft opnieuw zo zwak verdedigen zou Doku hier mss toch eens wat vertrouwen kunnen tanken
Als je hem wil brengen zal het voor Vanaken zijn.Kdb kunt ge er toch ni opzetten? Raskin moet er opblijven.
Kan idd wel helpen om nog wat te slapen straksHopen dat ze rap een derde scoren zodat de hartslag wat naar beneden kan

Sorry, maar het is nu niet de moment om spelers vertrouwen op te laten doen. Zeker niet als ge ziet dat Trossard en Lukebakio gewoon een zeer goede match spelen.Als die Amerikanen 2de helft opnieuw zo zwak verdedigen zou Doku hier mss toch eens wat vertrouwen kunnen tanken
Prendergast had die sowieso afgekeurdKansen genoeg geweest alvast om 'in te grijpen', de 2e goal van De Ketelaere zou je een duwfoutje in kunnen zien.
Wat zegt hm?Miljaar ik hoop dat Onana gewoon een knikje heeft gehad en dat het vooral voorzorg is.
Verder blijf ik erbij: Ngoy out. Hij blijft onzin verkopen.
Vanaken kunt ge ni wisselen, zelf pas na 20min ingekomenAls je hem wil brengen zal het voor Vanaken zijn.
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen qua wissels, want breng je nu al snel Lukaku met CDK zeer goed in de match?
We moeten nu vooral snel die derde maken, Amerika niet de kans geven terug in de match te komen. En als je dan nog eens Lukaku en De Bruyne kan brengen ...
Cillian murphy?Wie is da? Oorbellen, benen over elkaar, en dan heb ik het nog niet over Dorian gehad.
Van mij mag je er gerust nog een paar bijpakken!Ik ben totaal niet bijgelovig of zo, maar bij elke Duvel die ik me inschonk scoorden de Duivels.
Dus, ik heb net Duvel nr3 ingeschonken, Santé!!
Er staan er nog 7 in de frigo!Van mij mag je er gerust nog een paar bijpakken!