Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 37 28,0%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 51 38,6%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 29 22,0%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 21 15,9%

• Totaal aantal stemmers
    132
Benieuwd of de Amerikanen dadelijk uit een ander vaatje gaan tappen. Die gaan toch een bolwassing krijgen tijdens de rust en zich willen tonen. Meteen hun angel eruit halen zou heerlijk zijn.

Breng Lukaku 2de helft al direct
Als je al wisselt tijdens de helft zou het heel misschien Ngoy zijn. Maar op dit moment laat je uw ploeg gewoon staan.

Minuut 60 kan je Lukaku nog brengen, maar op dit moment loopt alles gewoon goed buiten een enkele onoplettendheid.

Heb maar één probleem; 1-2 is mijn officiële prono via poule op het werk en no way dat er in de tweede helft niet nog goals vallen.

Kunnen we de vrije trap niet aanvechten? Amerikanen gewoon heel matig, we gaan sowieso nog kansen krijgen.. komt goed.

Heerlijke eerste helft, echt een basiself waarop je op verder kan bouwen, ook na dit WK.

Wel voetjes op de grond: de VS zal zeker nog hun momenten grijpen en bij de Duivels is het achterin en op stilstaande fases nooit 100% sinecuur. Snel die 1-3 maken, en dan kan je gradueel een Lukaku, KDB of Doku inbrengen op de counter. Da's het ultieme scenario

Nu is het sffs van belang die eerste 5 minuten direct terug de greep op de match te nemen. Amerika niet het gevoel geven dat ze in de match kunnen komen.

Terug
Bovenaan