Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur op balbezit volgens mij.Die momentum grafiek leek mij wel heel flatterend voor de VS
Zeker als de kans zich voordoet, maar niet te zot doen laatste 3 minuten. Je wilt vlak voor rust geen nieuwe tegentreffer krijgen.Toch dringend een van die kansen verzilveren
Nu er zoveel over te doen is, durft die ook niet pro USA fluiten denk ik hoor, weet dzt hij bekeken wordt door hele wereld. Trump zal zijn nummer niet hebben gehad.De ref valt mij trouwens wel mee op zich...
Ik zou Ngoy eraf halen... Of ligt het aan mij?
Da’s iets dat onze Belgische commentatoren allemaal wel goed kunnen, het vel van den beer te vroeg verkopen.VDB, niet beginnen jinxen he man
Defensief best ok, maar aan de bal de zwakste Belg op het veld.Ik zou Ngoy eraf halen... Of ligt het aan mij?
Kansen genoeg geweest alvast om 'in te grijpen', de 2e goal van De Ketelaere zou je een duwfoutje in kunnen zien.Nu er zoveel over te doen is, durft die ook niet pro USA fluiten denk ik hoor, weet dzt hij bekeken wordt door hele wereld. Trump zal zijn nummer niet hebben gehad.