Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 17 26,6%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 22 34,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 16 25,0%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 13 20,3%

• Totaal aantal stemmers
    64
Als dat de analyse is, laat je die vervanger toch starten?
Nu geef je hem het gevoel dat hij ongenaakbaar is, dat hij toch zijn startersplaats krijgt, ongeacht of hij goed of slecht speelt.

Zoiets gaat er bij mij niet in .

We weten dat Doku beter kan dan wat hij tot nu toe getoond heeft.
Daarom krijgt hij nog een kans.
+ Doku weet ook wel dat ie niet ongenaakbaar is

Wel grappig dat ik hier een maand voor het WK nog de corruptie binnen de FIFA aankaartte maar daar deels (terecht) de tegenkanting kreeg dat we voorzichtig moesten zijn met zulke uitspraken zonder harde bewijzen.

Ik hoop dat het nu in ieder geval bewezen is. :tongue:
Wat ge toen uitkraamde en poneerde als feiten, is alvast iets anders dan wat er nu gebeurt toch? Wat Trump en Infantino hier forceren naast het veld, met bevestiging van journalisten en na te trekken details over telefoons en contacten, is iets anders dan al die discutabele beoordelingsmomenten op het veld die we voor ogen kunnen halen en u toen ook werden gevraagd of die dan ook mee in het complot zitten. Zelfs op dit tornooi was er toch bijzonder weinig te zeggen op het veld voor de USA? Opnieuw: waarom krijgt zo een Balogun, hun beste speler, dan in de eerste KO-match een halfuur voor tijd een rode kaart? Zit zoiets dan ook in het complot of de corruptie? Er zijn een stuk of vijf van diezelfde overtredingen geweest dit tornooi: soms werden ze gegeven en soms niet. De ene keer plooit het been net zo en staat de studs er dan weer zo op, de andere keer net een beetje anders. Dat is iets geheel anders dan een president die een andere president belt en samen met hun macht zo administratieve regels laten buigen of breken, en in tegenstelling tot wat velen lijken te denken staat dat toch ook honderd procent los van wat de ref straks gaat fluiten op het veld tijdens de match. Net zoals de vorige match van de USA, blijkbaar.

En matchen en tornooien die verkocht worden, zijn natuurlijk ook altijd in het voordeel van de spelers of ploegen die de poster in kwestie net niet graag heeft. Dat is gelijk partijdigheid van journalisten, dat is nu ook eens nooit voor de eigen favoriet maar altijd tegen. Vuile fanboy met een micro, hoe durft ie, ik voel toch dat ie tegen mijn posterboy is zeker? Niemand die spreekt over die niet gefloten zuivere penalty van Kompany op Jesus waar we 2-1 wonnen, maar die afgekeurde goal van Wilmots tegen hetzelfde Brazilië toen we ervan verloren ... hoe kon die Prendergast zo fout zitten toen? Zo ene uit Jamaica, wat laten ze zoiets fluiten zeg? De naam en nationaliteit van de ref bij de 2-1 weet ik zelfs niet meer, ah ja, die was niet tegen ons.

De Referee Cam vond ik wat belachelijk voor het tornooi maar het is een uitstekende toevoeging gebleken eigenlijk. Wat wij op TV twintig keer vanuit elke hoek zien, is heel anders dan wat die ene referee cam zonder vertraging laat zien. En vele, soms totaal foute beoordelingen, worden plots begrijpbaar en moeten niet meteen een complot worden. Mexico leek ook constant aan het kortste eind te trekken als thuisland tegen Engeland daarstraks met een rode kaart voor Quansah en penalty tegen Kane via de VAR, en de zelfs niet-gegeven rode kaart voor O'Reilly ondanks de VAR, maar op geen enkel moment dacht ik dat Engeland moest doorgaan. Gewoon foute beslissingen die aan één kant vielen van een ref die eigenlijk goed floot in die heksenketel.

Eigenlijk wel tof dat dit met onze match voorvalt. Nu is het heel de wereld tegen USA en wij vertegenwoordigen de wereld.

Ja, het is elke keer iets anders.
Bij de wedstrijd hiervoor ging het over Vanaken, of die ging starten of niet.
Voor deze wedstrijd heb ik nog niemand gehoord over Vanaken.

Die Trump* is gatachterlijk, niet normaal. En die Bill White maakt zich ook al hopeloos belachelijk.
Als de Rode Duivels in de rest van mijn leven nog één match moeten winnen en al de rest verliezen, laat het dan alsjeblieft deze zijn.

* de president, niet het forumlid. Uiteraard.

WTF is dit allemaal. Smijt Bill White even onder de trein.
En op het einde sleurt hij er Biden ook nog eens door. Omdat het kan :lol:

Trump geeft politieke inmenging toe. Dat betekent normaal uitsluiting van het gastland. Ben eens benieuwd
Wat gaan ze doen? Wie gaat wat doen?
Niemand gaat iets doen.
FIFA wuift de klacht van onze bond weg.
Volgens Trump zou het wel eens kunnen dat die scheidsrechter die de rode kaart trok schuld treft.
Wees maar eens de scheidsrechter vanavond... .
De wereld kijkt (weeral!) toe hoe 1 iemand met zijn entourage de reglementen en eigenlijk het verdere verloop van het WK een draai geeft.

De Fair Play prijs zullen ze ook wel krijgen, watch my words.

Maar hoe kan dat nu?

Bill had toch gezegd dat Trump zich daar niet mee bezig ging houden????
Dat begrijp ik toch ook niet. Je zit met een heel leger trouwgezinde uber asskissers all over the world, die je met hand en tand verdedigen, liegen (?) om hem toch maar te beschermen...
Om dan gewoon zelf alles toe te geven!

Nuja, ergens had ik het wel verwacht hoor, onder de noemer "omdat het kan", want hij is ook wel slim genoeg om alles eerst uit te pluizen, om niet gediskwalificeerd te worden.
Nuja een gastland diskwalificeren. Kan dat uberhaupt wel.
ach we leven toch wel in popcorn tijden hoor :)

EDIT: zie je wel. hij zegt slim "ik vroeg enkel om het te herbekijken". Niet om terug te draaien dus.
In principe kan er hem niets verweten worden dus.

Van de FIFA zelf zal het niet komen, maar ik durf denken dat het TAS hier toch wel een aardig woordje over te zeggen heeft.
duurt allemaal veel te lang zo'n beroepsprocedure's. Of denk je dat ze het WK gaan stil leggen? :)
tussen de match vanacht en de kwartfinale zitten ocharme een paar dagjes.
Trump weet ook wel de kneepjes van het vak hoor (waarom denk je dat hij zijn rechtzaken in 2022 en 2023 heeft gerokken tot na z'n verkiezings overwinning ;) soit, das politiek, kga daar niet verder over uitwijken). Maar zoals ik dus al zei.... hij weet wel wat hij kan en mag. en tot die grens gaat hij gewoon. :')

Dat begrijp ik toch ook niet. Je zit met een heel leger trouwgezinde uber asskissers all over the world, die je met hand en tand verdedigen, liegen (?) om hem toch maar te beschermen...
Om dan gewoon zelf alles toe te geven!

Nuja, ergens had ik het wel verwacht hoor, onder de noemer "omdat het kan", want hij is ook wel slim genoeg om alles eerst uit te pluizen, om niet gediskwalificeerd te worden.
Nuja een gastland diskwalificeren. Kan dat uberhaupt wel.
ach we leven toch wel in popcorn tijden hoor :)

EDIT: zie je wel. hij zegt slim "ik vroeg enkel om het te herbekijken". Niet om terug te draaien dus.
In principe kan er hem niets verweten worden dus.
Article 2(2) states that “government interference of any kind in the electoral process or composition of the elective body (general assembly or congress) of the association is not permitted” and that “government rules on elections shall not apply to the elected internal bodies of the association”. Article 15(c) goes further, requiring that member associations’ statutes “shall in particular contain, at a minimum, make provisions relating to the independence of the member association and avoidance of any form of political interference”.

Hoe ge kunt blijven rechtpraten wat krom is.. begrijp je het zelf nog?
De president die vroeg of het kan is politieke inmenging hè..

duurt allemaal veel te lang zo'n beroepsprocedure's. Of denk je dat ze het WK gaan stil leggen? :)
tussen de match vanacht en de kwartfinale zitten ocharme een paar dagjes.
Trump weet ook wel de kneepjes van het vak hoor (waarom denk je dat hij zijn rechtzaken in 2022 en 2023 heeft gerokken tot na z'n verkiezings overwinning ;) soit, das politiek, kga daar niet verder over uitwijken). Maar zoals ik dus al zei.... hij weet wel wat hij kan en mag. en tot die grens gaat hij gewoon. :')
Ale man, ge zit hem hier eerst te beschermen en te zeggen dat hij zoiets nooit zou doen, om nu als er bewijs is af te komen met: "tis toch een slimme kerel he zeg".

Van de FIFA zelf zal het niet komen, maar ik durf denken dat het TAS hier toch wel een aardig woordje over te zeggen heeft.
Iedereen heeft er iets over te zeggen, maar niemand kan, zal en DURFT ingrijpen.

De oorlog met Iran staat even op pauze (WK, 250 jaar VS) dus moet deze oude man in het nieuws blijven.
En daar slaagt hij wonderwel goed in, hij geniet hiervan.
De wereld moet hem volledig de rug toekeren, maar ik vrees dat we al te lang meegaan in deze alternatieve realiteit om naar 'normale' normen en waarden te gaan.
Misdaad loont. Zelfs wanneer je voor de ogen van de wereld verklaart dat jij de schuldige bent.

Het is juli 2026, hier zijn we dan.

Terug
Bovenaan