CaseBlue
Well-known member
Ik kan alleen maar zeggen: Werk niet hard... voor een ander.Werk hard in het leven.
Dan staat er later op je grafsteen ' Hij werkte hard'.
Zelfstandigen weten waarom

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan alleen maar zeggen: Werk niet hard... voor een ander.Werk hard in het leven.
Dan staat er later op je grafsteen ' Hij werkte hard'.

Goh ja, als je zo'n zaken mag doorgeven aan je jongere zelf, kan je evengoed alle Euromillions trekkingen tussen uw 18e en uw huidige leeftijd doorgeven heNiet denken dat ik die 1000€ waarmee ik bitcoins ging kopen toen ze uitkwamen beter kon gebruiken om te sparen voor een huis.
Minder "stress" enzo om uw winst uit te keren en shit te krijgen met de bank/belastingen/..., terwijl je wanneer je maar wil snel € 100+ miljoen kan verdienen op een shille manier zonder eventuele issues met bank/belastingen.Vasectomie!
ZO
SNEL
MOGELIJK
HURRY
DA
FUCK
UP
als iedereen die gebruikt wel.Gl met een uroloog te vinden die dat wil doen met iemand van die leeftijd. Condooms zijn ook niet het einde van de wereld.
Idem hier maar in het middelbaar. Ik mocht geen IT studeren dus heb over mijn middelbaar langer gedaan dan 6 jaar omdat ik mijn broek zat te verslijten. Uiteindelijk ook niet verder gestudeerd want guess what, dat mocht ook niet.Niet luisteren naar uw ouders wat studies betreft, had gewoon IT gaan studeren aan de KHK in Geel zodat je in 2009 met een Bachelor IT de markt op had gegaan ipv u verplicht te voelen Universitaire studies te doen die u niet interesseerden waardoor je 3 jaar genikst hebt en uiteindelijk zonder diploma en met mentale problemen de wereld der volwassenen ingerold zijt, waar je 15 jaar lang de gevolgen van gedragen hebt en nu nog steeds.
Zeker als ik de verhalen/ervaringen lees van mensen op BG die in die tijd met IT Bachelor afgestudeerd zijn, vind ik het wel jammer hoe die slechte beslissing zo'n grote impact op mijn leven heeft.
You're welcomeIT'ers zijn de veganisten van de arbeidsmarkt.
Tiens, this rings a bell...![]()