Vteclover
Well-known member
Iets of meer herkenbaar.Sinds een jaar ofzo heb ik de eigenschap dat ik 's nachts minimum 1x moet opstaan om te gaan plassen, wtf?! Heb al geprobeerd om zelfs geen druppel drinken meer binnen te doen na 18u (en ervoor ook niet snel nog een liter naar binnen werken), helpt niet. Ik zal en moet elke nacht minstens 1x opstaan om naar het WC te gaan. Daar komt dan gemiddeld 5 seconden een straaltje uit en kan ik weer naar bed gaan. Overdag geen last van dat ik om de 5 botten moet gaan plassen bvb.
Nooit last van gehad maar wel mijn 1e "fok ik ben oud aan't worden" moment, ben nu 33j.
Ohja, ben ook beginnen snurken enkele weken geleden. Ook nooit last van gehad tenzij na een zware avond/nacht maar zelfs nu na 5 dagen geen druppel alcohol te gebruiken en niet verkouden te zijn kan het al eens zijn dat ik begin te snurken 's nachts en ik wakker gepord wordt. Ook geen kilo's bijgekregen ofzo wat het zou kunnen verklaren.
Gewoon... Oud.
Ik ben nu 43
Toen ik 20 jaar geleden als 3 ploegen de nacht deed dan kon ik van 7 tot 16 aan 1 stuk doorSlapen.
Sinds een jaar of 4-5 tussen 11 en 12 word ik nu meestal Ook wakker om te moeten gaan plassen.
Gelukkig heb ik bij de rest v d ploegen en in het weekend tijdens de normale slaapuren er totaal geen last van "voorlopig"