cege
Well-known member
Als ik zo eens rondkijk naar de lonen die hier gepost worden... Bachelors (of random masters) met een paar jaartjes anciënniteit binnen finance die al (een stuk) boven de 3000 netto + voordelen zitten en allemaal claimen een rustige (relatief) stressvrije job te hebben, dat verwondert mij toch.
Ofwel zijn dat allemaal prijsbeestjes waar de banken duchtig opslag voor geven om ze binnen te halen/te houden, ofwel wordt er soms nogal eens subtiel overdreven heb ik precies de indruk. Een 35-jarige senior credit of market risk manager zou hier dan 10k netto ofzo hebben.![]()
Gisteren op tv. Een kassier in Delhaize heeft 2000 netto voor een 35h week. Just saying. Ik ga niet voor 200 of 500 euro meer mijn kloten afdraaien en mentale denksport uitvoeren elke dag als een ander breinloos piep piep piep kan doen met verpakkingen over een scanner...
Er is bij ons een junior gestart aan 4500 bruto paar weken geleden. Die heeft redelijk stressloos bestaan. Altijd welkom om te solliciteren als je de juiste skills hebt.