cege
Well-known member
En alle negers pakken drugs !kleine kanttekening.
Rilatine-gebruik is wijdverspreid onder die generatie.
En ja, ook op het werk betekent dat dat ene tandje extra.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En alle negers pakken drugs !kleine kanttekening.
En alle negers pakken drugs !
Als FA denk ik dat je wel wat meer kan vragen? Maten die FA zijn worden om hun oren geslagen met aanbiedingen van recruiters voor zover ik hoor.Binnenkort heb ik een gesprek met m'n manager waarbij ik zou willen vragen om een loonsverhoging. De voorbije jaren ging ik telkens een grade naar omhoog (werk voor een typische grote consultancyfirma) waarbij m'n loon telkens meesteeg. Dit jaar wel een positieve evaluatie maar geen promotie (momenteel senior consultant) en buiten de indexering voorlopig nog geen opslag. Enig idee wat ik zou kunnen vragen? Zelf denk ik dat €200 bruto toch wel mogelijk moet zijn. Ik heb de voorbije jaren nooit op de bench gezeten, klant was en is tevreden, ik help regelmatig mee aan typische consulting initiatieven (workshops organiseren, ...) en volg bijkomende opleidingen.
Een sociaal secretariaat kan op zich niks beslissen en is niet strafbaar/aansprakelijk als ze zaken niet doorvoeren. In principe is het dus altijd de werkgever die beslist om een CAO na te leven.Ik zou eigenlijk verwachten dat sociaal secretariaat dit (cao) toepast voor hun klanten (dus automatisch).
Die sturen ook naar hun klanten dat ze bv die Consumptiecheques moeten geven als ze aan die voorwaarden voldaan hebben
Maar meeste werkgevers hebben net sociaal secretariaat om wetgeving omtrent dergelijke zaken voor hen te regelenEen sociaal secretariaat kan op zich niks beslissen en is niet strafbaar/aansprakelijk als ze zaken niet doorvoeren. In principe is het dus altijd de werkgever die beslist om een CAO na te leven.

Vandaar dat die een wit poepenholleke hebben?En alle negers pakken drugs !
En hoe kan je dat controleren zonder op de persoon af te vragen?kleine kanttekening.
Verdeling van de rilatine-voorschriften per leeftijdsgroep (2015)'De jeugd wilt niet meer hard werken, en als ze het wel doen, ist omdat ze rilatine pakken'
De jeugd pakt echt niet massaal rilatine hoor. Heb daar kort geleden nog een lezing over bijgewoond.
Ik heb geen idee over rilatinegebruik op het werk maar deze redenering heeft wel wat hiaten. Toen ik studeerde circuleerde er tijdens de examens heel wat rilatine, en dat kon je dus gewoon kopen zonder voorschrift. Het aantal voorschriften van artsen voor magistrale bereidingen op basis van cocaine in België geeft mss ook niet het beste beeld van het het cocainegebruik in discotheken?Verdeling van de rilatine-voorschriften per leeftijdsgroep (2015)
0-5 0%
6-11 27.9%
12-17 62%
18 et + 10,10%
100% komt overeen met 15 miljoen dosissen. Stel dat een gebruiker gemiddeld 1 pil per dag gedurende de helft van het jaar neemt (voorzichtige schatting, lijkt me), zit je met 100.000 gebruikers. 10% is 10.000 gebruikers, waarvan het me duidelijk lijkt dat dit in een grote minderheid 'werkgebruikers' zullen zijn.
Weinig gebruik dus bij volwassenen.
. En import van geneesmiddelen is echt niet zo eenvoudig.Ik ga het nog een keer vragen, kan een mod hierop antwoorden?Waarom is mijn post deleted, als reactie op cege?
Misschien moet je het in pb eens aan een mod vragen?Ik ga het nog een keer vragen, kan een mod hierop antwoorden?

Zoals gezegd, stuur een bericht naar een mod ipv gewoon in een random post dit te vragen, wij lezen ook niet alle posts.Ik ga het nog een keer vragen, kan een mod hierop antwoorden?
2018: gestart aan €2400Als FA denk ik dat je wel wat meer kan vragen? Maten die FA zijn worden om hun oren geslagen met aanbiedingen van recruiters voor zover ik hoor.
Hoe zijn de stijgingen voordien geweest?
Dan kan gaan van zeer goed tot vreselijk onderbetaald.Even polsen hoe goed ik start (1ste job, 25j):
€ 2800 bruto met meer dan garanti 500 + extra gespreid over 2j
ca. 150 maaltijdcheques per maand
115 onkostenvergoeding netto per maand
Bedrijfswagen, voordeel van alle aard
Andere shit zoals hospitalisatie, pensioensparen, onbeperkt gsm abbo, CAO90 (1k in de broekzak) etc
Mannen, ik ben compleet wereldvreemd dus heb eigenlijk geen idee of dit een goed startersloon is en hoe dit vergelijkt met wat andere mensen mee starten. Wat duiding van jullie wijze heren zou enorm mooi zijn.
Vul de template in.ik ga niet te teveel informatie vrijspelen, maar ik heb 2 masters (elks 1j) en de job is in de IT-sector. Kijk alvast uit op wat verdere toelichting als je dat kan geven uiteraardHet betreft een startersloon, ik heb 0 ervaring, hebben jullie een idee op hoeveel de rest start in iets soortgelijk?
Sorry! Ik m'n originele post gedit en ditmaal met de template. Sorry dat ik wat lastig doe hahaVul de template in.
Maar als je weinig info geeft dan moet je niet veel respons verwachten.
Ben je een burgie computerwetenschappen men een master van de vlerick dan zou dat wel eens aan de lage kant zijn. Maar slecht is het nu ook niet als je het totaal bekijkt.
Aan de andere kan je hebt 0 j ervaring... Evalueer het eens als je wat praktische ervaring hebt en kunt zeggen wat uw job effectief inhoudt. Dan is het ook eenvoudiger om feedback te geven.