Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit pakket kan niemand hier overtreffen. Mooi onderhandeld.Something complete out of the box:
1. PERSONALIA
Leeftijd: 51
Opleiding: Graduaat scheikunde
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : Invaliditeit 23 jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Op rust
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Zelfstandig
Huidige functie: Pensioen
Anciënniteit: /
Officiële aantal uren tewerkstelling: /
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): /
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): Heb ik geen idee van.
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): €3800
Nettovergoedingen: vakantiegeld en vergoeding Fonds arbeidsongevallen
BedrijfsGSM/laptop: Pc en smartphone
Maaltijdcheques: /
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja
Hospitalisatieverzekering: Ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): Alle kosten in verband met ongeluk worden betaald.Gaat van elektrische garagepoort tot terrasluifel...
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Thuis
Afstand woon/werk in km's: 0
Afstand woon/werk in tijd: 0
Eigen auto nodig voor het werk: Neen
Verplaatsingsvergoedingen: Neen
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Neen
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 365
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 365
Vakantiedagen (andere extra): 0
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: 24 uur
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: stress is beperkt
Hoe vaak overuren te presteren: 0
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Neen
Telewerk (buiten corona-periode): Neen
Verantwoordelijkheid over personeel: Neen
En hoe het komt dat de uitkering zo hoog ligt? Ik dacht altijd dat invaliditeit een ticket naar de armoede betekende.Wat voor kutvraag is dat nu?
@Ivan4you wil je delen wat er juist gebeurd is, of hou je dat liever voor jezelf (zou ik compleet begrijpen)
Ten eerste het was een arbeidsongeval.Ik werkte ook in een sector waar de lonen hoog waren.Hier start men bij berekening vergoeding,maar er is een plafond.Wat ook meespeelt is mijn hoge invaliditeitsgraad,namelijk 163 percent.En hoe het komt dat de uitkering zo hoog ligt? Ik dacht altijd dat invaliditeit een ticket naar de armoede betekende.
Volledig te begrijpen en alle respect daarvoor.Wat er gebeurd is hou ik liever voor mij zelf.
Ik wou al zeggen dat je waarschijnlijk in de chemie of zo zal gewerkt hebben.Ten eerste het was een arbeidsongeval.Ik werkte ook in een sector waar de lonen hoog waren.Hier start men bij berekening vergoeding,maar er is een plafond.Wat ook meespeelt is mijn hoge invaliditeitsgraad,namelijk 163 percent.
Sorry voor mijn eerdere misplaatste vraag.Ten eerste het was een arbeidsongeval.Ik werkte ook in een sector waar de lonen hoog waren.Hier start men bij berekening vergoeding,maar er is een plafond.Wat ook meespeelt is mijn hoge invaliditeitsgraad,namelijk 163 percent.
Wat denken jullie?
Je zou dat denken, maar je moet de berekening eens maken.dat ik de foute carrière heb gekozen
Als je die 70u op 7 dagen presteert valt dat nog goed mee, als je die op 5 dagen presteert dan zijn het lange dagenIk weet niet of je ooit al eens 70u gewerkt heb in een week, maar dat is taai hoor. Zelf ook nog nooit gedaan, wel al eens 58u met dagen van 12u. Ik kan u zeggen dat je dan toch blij bent als je thuis bent.
Dat zijn ook niet de dagen dat je even rustig aan het koffiemachien staat te chillen.

Je zou dat denken, maar je moet de berekening eens maken.
Neem nu dat hij gemiddeld 50u/week alles bij elkaar dan moet je dat loon dus herleiden naar een normale 40u/week je moet dus 20% aftrekken.
Het is langs een kant maar normaal dat iemand die meer werkt ook een hoger loon krijgt, of dat is toch de evidentie.
Met andere woorden zit hij dus met een pakket van 3155€ bruto + wagen, ik kan u zeggen dat je op meerdere andere plaatsen een beter pakket zal hebben als ir.
Ik weet niet of je ooit al eens 70u gewerkt heb in een week, maar dat is taai hoor. Zelf ook nog nooit gedaan, wel al eens 58u met dagen van 12u. Ik kan u zeggen dat je dan toch blij bent als je thuis bent.
Dat zijn ook niet de dagen dat je even rustig aan het koffiemachien staat te chillen.

1. PERSONALIA
Leeftijd: 33
Opleiding: Bachelor Toegepaste Informatica
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 11 (huidige job 1 jaar en 3 maanden)
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 2
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200, Telecom
Huidige functie: Senior System Engineer
Anciënniteit: 2j als Junior, 8 als System Engineer, 1 als Senior System Engineer (what's in a name)
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 40
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 4274 euro
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2670 euro
Nettovergoedingen: 150 euro
13e maand (volledig/gedeeltelijk): gedeeltelijk (wordt deels verrekend met groepsverzekering)
BedrijfsGSM/laptop: iPhone + unlimited abo (50GB data), laptop
Maaltijdcheques: 8 euro per dag (1,09 zelf betalen)
Ecocheques: ja
Groepsverzekering (deel werkgever%): 4,5% op alles wat onder wettelijk pensioenplafond zit, 15% op alles wat erboven zit
Hospitalisatieverzekering: ja (incl. dental/optical) en zéér voordelige aansluiting voor vrouw en kinderen
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): bonus op basis van resultaten, korting op producten
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Provincie Antwerpen (niet te specifiek)
Afstand woon/werk in km's: 30
Afstand woon/werk in tijd: 50 minuten
Eigen auto nodig voor het werk: nee (bedrijfswagen)
Verplaatsingsvergoedingen: woon/werk
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Bedrijfswagen (Audi A4 Avant, VAA 223 euro)
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): nog geen, maar krijgen we wel op anciënniteit
Vrijheid om verlof te nemen: ja
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: ja, zeer flexibel
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: niet echt (niet oproepbaar)
Hoe vaak overuren te presteren: -
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk (buiten corona-periode): tijdens corona-periode 100%, na corona zal dat 2d kantoor/3 thuis worden (of meer op kantoor als je dat wil)
Verantwoordelijkheid over personeel: nee
Misschien wat meer details geven;ofwel is hij vreselijk slecht in time management, en zou ik het ook in 35h kunnen doen, waardoor het loon beter uitkomt dan wat ik nu heb![]()
Behalve het 'aanzien' van dergelijke titel, zegt dat mij dus niks. Heeft niks met ambitie te maken, maar ik besef meer en meer dat de manager rol niks voor mij is. Als ik zie en hoor waarmee mijn baas, technisch directeur, ganse dagen mee bezig is.. Da's 50% van de tijd shit oplossen, als het niet meer is.
Technieker dus....M'n motivatie waarom ik ooit gekozen heb voor automatisatie is omdat ik het fantastisch vind dingen te doen werken, machines tot leven te wekken. Troubleshooten, opstarten (met de stress die ermee gepaard gaat)
Het gaat me misschien nooit een fancy jobtitel opleveren, een vet loon, maar het is wel hetgeen me voldoening geeft en waarvoor ik sta.
Dat is al bijna onderwijsverlof...Misschien wat meer details geven;
Bepaalde projecten moeten in een zekere timeframe worden uitgevoerd (typisch 6-7 weken). Dit gebeurt in shifts van 2x10h/dag, elke dag delay is een serieuze kost voor de klant (we spreken niet over 50k/dag, en een hoge LD voor ons).
Dat deze constellatie meeruren met zich meebrengt tijdens die weken, lijkt mij een evidentie.
Deze meeruren mogen wel heropgenomen worden als recup zoals vermeld.
Typisch heb ik jaarlijks dan een 50 dagen verlof in totaal (recup incl.).