Goh, consultancy doenbaar met OV. Ik weet niet waar je woont, maar veel Realdolmen klanten bevinden zich in het Brusselse, al zijn er natuurlijk die in "the middle of nowhere" zitten ook he.Ze hebben een tweede voorstel gedaan nadat ik het eerste had afgewezen: 200 euro bruto er bij tot 3.100 euro. Wel geen vervanging voor auto, maar heb ik nu ook niet dus kan ik nog mee leven. Had niets meer verwacht dus ben wel positief verrast dat ze nog een effortke doen.
Plus:
- met ip rewards als ze die krijgen ga ik er netto toch mooi op vooruit
- veel meer kansen tot bijleren: is voor mij echt belangrijk, waar ik nu zit stagneer ik
Min:
- consultancy doenbaar zonder auto? We zitten nu wel in overgang naar meer hybride werken maar ja... Ik ben wel van plan een elektrische fiets aan te schaffen/leasen om toch de mix te hebben met OV. Ik hoop ook wel dat ze bij RD met mij rekening zullen houden en mij niet sturen naar Limburg of de zee of zo.
- bruto er op achteruit, maar minder dan eerste voorstel. Ik vemoed wel dat ik nog kan groeien uiteraard.
Zit in mijn hoofd natuurlijk ook dat ik nu in een team waar ik enorm veel frustraties heb en daar eigenlijk weg wil. Andere kant is mijn huidige werkgever wel top naar werknemers toe.
Wat zeggen ze daar in dat team zelf over, over klanten bereiken met OV?
Nu, als ik jou was zou ik niet op 1 paard wedden, maar zeker nog op andere plaatsen ook eens horen, ik zeg maar iets, maar Accenture bv. doet dat ook dacht ik?

).
.