Wagen van mijn partner staat ook op de zaak, volgens mij doet ze ook de administratie.TjaFacturen verzamelen, inscannen, inboeken; betalingen uitvoeren, verzekeringen beheren... moet ik nog eens verder creatief over nadenken, als dit ooit nodig zou zijn. (om "werkelijke prestaties" aan te tonen die tegenover deze verloning (VAA) staan).
Voorlopig heb ik de rechtspraak nog aan mijn kant en zie ik hier weinig risico in, zeker omdat ze bestuurder is EN er VAA wordt gerekend.
Als ik de enige bestuurder was en het VAA voor beide wagens op mijn naam stond, dan zijn er, zoals je zei, inderdaad al controleurs die hier moeilijk over doen.
Maar laat ons eerlijk zijn, zo'n administratie van een managementvennootschap duurt in werkelijk een uurtje per maand.
Welke btw aftrek gebruik je voor de wagens?
Facturen verzamelen, inscannen, inboeken; betalingen uitvoeren, verzekeringen beheren... moet ik nog eens verder creatief over nadenken, als dit ooit nodig zou zijn. (om "werkelijke prestaties" aan te tonen die tegenover deze verloning (VAA) staan).
"