Ik volg toch ook zowel @eniac zijn logica als zijn werkritme hoor (ik heb minder pendel- dus meer werktijd).
Bijna elke dag doe ik ofwel de pre- of the post-school van mijn dochter. Het gebeurt inderdaad al eens dat er nog een uur of 2-3 gewerkt wordt in de avond. En inderdaad, dit is echt niet zo een vreemd model noch onrealistisch
.
@eniac legt dat heel mooi, duidelijk en respectvol uit. Ik vind het dan heel flauw om te beginnen schermen met zaken als:
Niemand doet iets verkeerd, iedereen maakt zijn eigen keuzes en deelt zijn eigen dagen en gezinsleven in. Maar het is ook niet nodig om de mening die haaks staat op die van u zomaar weg te wuiven.
Bijna elke dag doe ik ofwel de pre- of the post-school van mijn dochter. Het gebeurt inderdaad al eens dat er nog een uur of 2-3 gewerkt wordt in de avond. En inderdaad, dit is echt niet zo een vreemd model noch onrealistisch
.@eniac legt dat heel mooi, duidelijk en respectvol uit. Ik vind het dan heel flauw om te beginnen schermen met zaken als:
In wat voor een wereld leef jij dat je dat als realistisch beschouwt? Of misschien heb jij een heel andere definitie van realisme die tegen alle normen indruist.
En dan nog beweren en insinueren dat er veel manieren zijn dit gemakkelijk te doen. Illegaal misschien wel, maar legaal althans niet.
Ik vind dat altijd fascinerend om die theoretische uurbestedingen te lezen. Ik voel me dan precies de enige mens die in een reële wereld leeft i.p.v. een computermodel die veel te simplistisch geprogrammeerd is in "eten, werken, slapen". Maar ik zal vast wel iets verkeerd doen.![]()
Niemand doet iets verkeerd, iedereen maakt zijn eigen keuzes en deelt zijn eigen dagen en gezinsleven in. Maar het is ook niet nodig om de mening die haaks staat op die van u zomaar weg te wuiven.
).