Mijn loon is hoog, maar zo is ook de verwachting van de werkgever. Op papier 38uren, maar de realiteit...
2-3 dagen per week van thuis weg, internationale reizen, vaak met vertrek op zaterdag. Het weekend voor mij is enkel zaterdag en zondagochtend, want op zondag beginnen de enkele regios waar ik verantwoordelijk voor ben alweer te werken. Hoofdkantoor in de US, dus meetings vaak tussem 20uur en 23uur. Ze willen wel allemaal het loon, maar ik kan ze op minder dan 1 hand tellen, degene die het willen doen, vooral als ze al een gezin hebben. Dus allemaal goed en wel, en dat loon, en dikke firma wagen, en dikke bonus, en dik loon en vette reizen naar mooie landen...dat zien ze allemaal wel zitten etc maar de realiteit is heel anders...en dan heb ik nog niet gesproken over de personeelsverantwoordelijkheid en sales targets die er elk kwartaal moeten zijn...
Klopt wel wat je zegt, ik zou dat voor geen geld in de wereld willen... Tenzij het om zodanig veel geld gaat dat ik na 5 jaar "binnen" ben

Ik werk zelf ook vrij veel, moet zeer flexibel zijn als IT consultant op grote projecten, maar soms is het eens wat rustiger ook... Dat balanceert en maakt dat ik het volhoud. Loon is dan ook niet "hoog", maar ook zeker niet laag.