Merci voor de input!Voor mij persoonlijk zou het een achteruitgang zijn.
+/- 260 EUR bruto er bij is fine and all, maar pak dat je er 40/50% van over houdt is dat pakweg 150 EUR net.
Maar daarvan ben je ineens 75 EUR netto kwijt bovenop het thuiswerk, wat ik tegenwoordig al een voordeel op zich vindt (onafhankelijk die 75 EUR dat het u zelfs nog opbrengt).
250 ecocheques per jaar is natuurlijk ook een goei 21 EUR/mnd extra, wat deels die 75 EUR compenseert. En ook nog wat spelen met de cijfers voor de eindejaarspremie, etc.
Ook werk ik liever elke week 2u meer voor 12d extra verlof. Maar da's ook weer ieder's persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Uiteraard zijn aan die 75 EUR ook kosten verbonden. Je spendeert aan allerhande zaken thuis, gaande van verwarming & elentriek tot koffie die anders allemaal gratis zijn op kantoor.
Dus je gaat er netto wel op vooruit. Niet zo extreem veel, but still. Puur objectief genomen lijkt het mij dus een beter pakket.
Dan is het natuurlijk persoonlijk het thuiswerk afwegen t.o.v. dat beetje extra netto, alsook die 2u/w extra VS 12d verlof.
Het enige echt grote voordeel dat ik zie is het bonussysteem dat mij, bovenop een standaard eindejaarspremie, een extra maandloon zou bezorgen waar enkel de 13,07% RSZ afgaat. Dat is toch wel een mooie extra, me dunkt.
Voor de rest ben ik ook eerder geneigd niet toe te happen.

. Dat is in de privé, die kan nog aangevuld worden met anciënniteit en leeftijd