Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Vóór mijn huidige positie heb ik 3 maand bij een managed service provider met 1000 klanten gewerkt in de privé wat totaal mijn ding niet bleek te zijn dus met mijn huidige job ben ik wel tevreden.
Nu weet ik niet goed hoe die loonschalen in mekaar zitten, kan ik bijvoorbeeld van C4 rechtstreeks naar B6 gaan of kan ik enkel starten in B1 en zo verder opbouwen naar B6? Extreem voorbeeld en alvast mijn excuses voor de domme vragen.
B6 bestaat volgens mij niet, B5 is het maximum denk ik. Best informeren bij uw werkgever, hier staat veel info:

Simpel: besparen en zo de loonwig drastisch verminderen.
Ik weet niet of ik het al eens gevraagd heb.

Hoeveel gaan we besparen. En waar gaan we in snijden ?
Eerst moeten we ons gat in de begroting wegbesparen wat al zo'n 20 miljard is. En het is pas vanaf DAN dat je met de volgene besparing iets aan de loonwig kan gaan doen.

Eerst moeten we ons gat in de begroting wegbesparen wat al zo'n 20 miljard is. En het is pas vanaf DAN dat je met de volgene besparing iets aan de loonwig kan gaan doen.

Hoeveel: 20 miljard + some (a lot) more, evidently. Prima mogelijk in een land dat een gigantisch overheidsbeslag heeft en tegelijk de rode lantaarn speelt qua begrotingshygiëne. Een "we kunnen niet besparen"-attitude is net één van de mede-oorzaken waarom die loonwig hier zo groot is. Waar: overal, ongetwijfeld. Geen discussie voor dit topic.

Laatst bewerkt:

1. Alles terug volledig herfederaliseren, zodat je die gewesten en gemeenschappen met heel hun administratie kunt opdoeken. Ofwel het tegenovergestelde, iedereen rijdt volledig voor eigen rekening: moet je alles confederaliseren en dient het federale enkel nog voor defensie en het koningshuis (en desnoods de diplomatie enzo). Zal heel jammer zijn voor Brussel en Wallonië, maar goed voor Vlaanderen.

2. Afstappen van het idee dat er voor alles en nog wat premies moeten bestaan. Een overheid moet 'nudgen' om consumenten in de "goede" richting te laten bewegen, maar België heeft op veel vlakken iets weg van paternalisme. Je kan het zo zot niet bedenken of er bestaat wel ergens een premie voor.

3. Strenger zijn voor mensen met uitkeringen, en vooral voor bv. Oekraïners die hier recht hebben op allerlei verhoogde tegemoetkomingen. België is nu net iets te veel het land van melk en honing voor hangmat-mensen en 'opportunistische' immigranten. Doen zoals o.a. dit dus.

4. Ziekenfondsen en de terugbetaling hervormen. Er wordt gewoon veel te veel quasi volledig terugbetaald. Ziekenzorg en medicatie moet heel toegankelijk blijven, maar de slinger is te ver doorgeslagen. Niet alles moet maar 1 of 2€ kosten.
Of in ieder geval al eens beginnen om verhoogde tegemoetkomingen van terugbetalingen mee te monitoren. Ik verdien met alles in meer dan 3k netto, maar ik heb volgens mijn ziekenfonds (Solidaris fyi) nog altijd recht op verhoogde tegemoetkoming :ROFLMAO: (wel leuk zo dat spotgoedkoop naar de dokter enzo gaan, ik ga nu bij manier van spreken voor een scheet al naar een arts). Ik laat ook mijn gezicht 2 keer per jaar 'laseren' (IPL voor de kenners) puur preventief voor zonschade, roodheid, etc. (dus puur cosmetisch), en ik krijg van die +/- 200 altijd voor het grootste gedeelte terugbetaald (is wel bij een dermatoloog die dat 'creatief' invult, maar bon). Moest het niet terugbetaald worden liet ik het ook niet meer zo vaak doen (want is nog niet nodig), maar ze oogsten wat ze zaaien eh.

Maarja, zoiets gaat nooit gebeuren, want daar zijn de dolgedraaide commies/sossen in Wallonië te sterk voor (die als je ze zou laten doen er echt een commune van willen maken) en de Vlaamse partijen altijd veel te grote labbekakken voor.

Laatst bewerkt:
Hoeveel: 20 miljard + some (a lot) more, evidently. Prima mogelijk in een land dat een gigantisch overheidsbeslag heeft en tegelijk de rode lantaarn speelt qua begrotingshygiëne. Een "we kunnen niet besparen"-attitude is net één van de mede-oorzaken waarom die loonwig hier zo groot is. Waar: overal, ongetwijfeld. Geen discussie voor dit topic.
Gelieve hierover in politiek/actua verder te discussieren

Ah dit is nog een goeie inderdaad. Eens zien wat hij wil geven en dat doorgeven. Dat zou ik nog kunnen doen inderdaad.

Snel vervanging vinden zal sowieso niet lukken. Hij is al jaren op zoek naar nog een extra profiel gelijk de mijne maar tot nu toe niets gevonden. Iedereen in de sector schreeuwt achter bekwaam werkvolk, begin september naar matexpo geweest met mijn collega en als je wil kon je tegen dat het avond was met 5 verschillende voorstellen naar huis gaan en dat heeft onze ogen nog meer geopend.
Hoe is het nog gelopen? :)

Vorige week een aanbod gekregen, even verschil schetsen. Momenteel denk ik dat het een no brainer is.

1. PERSONALIA
Leeftijd: 24
Opleiding: Bachelor
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 2.5j
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): 207
Huidige functie: Laborant
Anciënniteit: 2.5j
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38 -> 36.75
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing):
verantwoordelijkheden: 39.5 -> 38.75

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 3450 -> 4000
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2450 -> +- 2580
Nettovergoedingen: 100-> 60
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: /
Maaltijdcheques: 7€/st
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): nee -> ja (geen idee van % maar zonder eigen bijdrage)
Hospitalisatieverzekering: nee -> DKV
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): bonus 1000€ -> bonus 6-9% (maandloon x12)

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: /
Afstand woon/werk in km's: 60km -> 5km (enkel)
Afstand woon/werk in tijd: 50 min -> 5 min (enkel)
Eigen auto nodig voor het werk: ja
Verplaatsingsvergoedingen: +- 150€ -> ?
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): neen

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20 -> 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 9 -> 12
Vakantiedagen (andere extra): 0 -> 4 extra
Vrijheid om verlof te nemen: deels -> volledig vrij
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: start: 8-9u -> start : 7u-9u30
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: amper -> ?
Hoe vaak overuren te presteren: nooit
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk (buiten corona-periode): neen
Verantwoordelijkheid over personeel: neen

Vorige week een aanbod gekregen, even verschil schetsen. Momenteel denk ik dat het een no brainer is.

1. PERSONALIA
Leeftijd: 24
Opleiding: Bachelor
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 2.5j
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): 207
Huidige functie: Laborant
Anciënniteit: 2.5j
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38 -> 36.75
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing):
verantwoordelijkheden: 39.5 -> 38.75

Maand salaris (bruto): 3450 -> 4000
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2450 -> +- 2580
Nettovergoedingen: 100-> 60
BedrijfsGSM/laptop: /
Maaltijdcheques: 7€/st
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): nee -> ja (geen idee van % maar zonder eigen bijdrage)
Hospitalisatieverzekering: nee -> DKV
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): bonus 1000€ -> bonus 6-9% (maandloon x12)

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: /
Afstand woon/werk in km's: 60km -> 5km (enkel)
Afstand woon/werk in tijd: 50 min -> 5 min (enkel)
Eigen auto nodig voor het werk: ja
Verplaatsingsvergoedingen: +- 150€ -> ?
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): neen

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20 -> 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 9 -> 12
Vakantiedagen (andere extra): 0 -> 4 extra
Vrijheid om verlof te nemen: deels -> volledig vrij
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: start: 8-9u -> start : 7u-9u30
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: amper -> ?
Hoe vaak overuren te presteren: nooit
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk (buiten corona-periode): neen
Verantwoordelijkheid over personeel: neen

Absolute no-brainer, verschil in woon-werk alleen al zal een wereld van verschil maken.
Congrats en succes!

Nieuwe job vanaf januari volgend jaar. Kleine update

1. PERSONALIA
Leeftijd: 27 --> 28
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 4.5j --> 5J

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende --> bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC310 Banken --> Financiële Sector
Huidige functie: Interne consultant --> Gelijkaardige rol
Anciënniteit: 2 --> 0
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38

3. LOONVOORWAARDEN
Maand salaris (bruto): €5.957 --> €7.900 (110K jaarbasis)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen):€3.467 --> €4.160
Nettovergoedingen: € 145 --> 0
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig --> volledig
Maaltijdcheques: € 8 p.d. --> 0
Groepsverzekering (deel werkgever%): 5.5% (ca. € 350) --> N/A
Hospitalisatieverzekering: ja --> ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): CAO90 collectieve bonus, en individuele bonus (~ € 2.500 brut) --> Stock options signing (€45K) en tot 80% base salary in yearly performance bonus. Maar allemaal met sterke vesting schedules, en onzekerheid over exercise price.

4. MOBILITEIT
Plaats: Brussel --> 100% Remote
Afstand woon/werk in km's: 10 km --> 0KM
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): nee --> nee

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 30 tal --> 30 tal
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): /
Vrijheid om verlof te nemen: ja --> ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Schappelijk --> High Performance & Pressure omgeving
Verantwoordelijkheid over personeel: nee --> nee

Korte samenvatting van carrière so far:

2018 WG 1: €1.998 netto + bedrijfswagen
2019 WG 1: €2.144 netto + bedrijfswagen
2020 WG 1: €2.828 netto (geen bedijfswagen, cash for cars)
2021 WG 2: €2.783 netto
2022 WG 2: €3.100 netto
2023 WG 2: €3.467 netto
2024 WG 3: €4.160 netto

Ik vraag me ook oprecht af wat er nu speciaal is dat we cafés moeten ondersteunen omdat mensen blijkbaar niet de effectieve kostprijs van hun dienst willen betalen.
Vroeger als je op café ging en je bestelde een goeie pint (Duvel, Westmalle, ...) kreeg je dikwijls nog een borrelnootje, chipke, droge worst, kaas, ... erbij. Nu de dag van vandaag is dat eerder zeldzaam. Precies alsof de zaakvoerders een stukje van hun ziel weggeven als ze een versnapering op tafel zetten. Dan zijn ze verwonderd dat de mensen niet meer op café gaan... Allé wat kost nu een zak chips voor een cafébaas die hij kan verdelen over 20 klanten?

Nog geen 10 jaar geleden kostte een gewone pint nog 1,5 à 1,6 euro. Nu betaal je meestal al het dubbele. Voor 5 pinten op café heb ik er 24 die ik thuis kan opdrinken.

Waar krijg je als kind tegenwoordig nog "een schelleke" bij de slager?

Het zijn soms die kleine dingen die grote impact hebben op of je klanten al dan niet terugkomen.

Laatst bewerkt:
Vroeger als je op café ging en je bestelde een goeie pint (Duvel, Westmalle, ...) kreeg je dikwijls nog een borrelnootje, chipke, droge worst, kaas, ... erbij. Nu de dag van vandaag is dat eerder zeldzaam. Precies alsof de zaakvoerders een stukje van hun ziel weggeven als ze een versnapering op tafel zetten. Dan zijn ze verwonderd dat de mensen niet meer op café gaan... Allé wat kost nu een zak chips voor een cafébaas die hij kan verdelen over 20 klanten?

Nog geen 10 jaar geleden koste een gewone pint nog 1,5 à 1,6 euro. Nu betaal je meestal al het dubbele. Voor 5 pinten op café heb ik er 24 die ik thuis kan opdrinken.

Het zijn soms die kleine dingen die grote impact hebben op of je klanten al dan niet terugkomen.
Hier toch regelmatig nog wat nootjes of van die zoutkoekskes als we iets bestellen op café. Ook kregen mijn kinderen als ze meegingen bijna altijd een schelleke :-)

den tijd van de cafés is gedaan, veel te duur geworden, alcohol controles/rookverbod en de laatste doet de deur dicht.
Zo nen borrelmix dat 2 keer niks kost en waar je dorst van krijgt kom je hier en daar nog tegen maar een droge worst/kaas gaat ge toch moeten bestellen hoor.

Nog geen 10 jaar geleden koste een gewone pint nog 1,5 à 1,6 euro. Nu betaal je meestal al het dubbele. Voor 5 pinten op café heb ik er 24 die ik thuis kan opdrinken.

Dat heb ik nog nooit geweten dat je zomaar worst of kaas kreeg bij een duvel op café. Dat moet dan toch wel jaren '80 zijn ofzo?

1. PERSONALIA
Leeftijd: 27
Opleiding: Bachelor Toegepaste Informatica
Werkervaring (wat/hoelang) : 6 jaar als Software Engineer
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Ongehuwd

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): IT?
Huidige functie: Senior Software Engineer
Functiebeschrijving: Jobfunctie zegt genoeg
Anciënniteit: 1 jaar bij vorige werkgeven en 5 jaar hier
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): 40u
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Dagwerk
Plaats waar je werkzaam bent: Brussel.
Verantwoordelijkheid over personeel: technische leadership van software engineers.

Maand salaris (bruto): 5200
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3400 +-
Nettovergoedingen: 350. Hierboven inbegrepen
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Volledig
GSM (eigen bijdrage)?: BYOD, met abonnement
Auto (VAA & Budget?): BMW iX3 bijna full option(upgraded met 13de maand)
Woon-werkverkeer vergoed?: /
Tankkaart: Ja onbeperkt in Benelux
Laptop (eigen bijdrage?): ja, VAA 6 euro
Maaltijdcheques (eigen bijdrage?): Neen
Ecocheques: Neen
Groepsverzekering: Ja
Hospitalisatieverzekering: ja
Andere voordelen: 13e maand kan gebruikt worden voor betere wagen

4. WERKOMSTANDIGHEDEN
Afstand woon/werk in km's: +/- 30 KM
Afstand woon/werk in tijd: half uurtje ongeveer
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): /
Vrijheid om verlof te nemen: Als het lang op voorrand vermeld is
Aantal uur/week voor werk bezig/onderweg?: Momenteel max. 40 uren
Glijdende werkuren: Ja
Oproepbaar door werkgever?: Soms
Stress? afhankelijk van project en klant
Hoe vaak overuren te presteren? Zelden.
Auto nodig voor het werk? Ja
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Vrije toegang tot Udemy.
Telewerk: Ja, volledig nu. Anders afhankelijk van klant.

Laatst bewerkt:
Nieuwe job vanaf januari volgend jaar. Kleine update

1. PERSONALIA
Leeftijd: 27 --> 28
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 4.5j --> 5J

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende --> bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC310 Banken --> Financiële Sector
Huidige functie: Interne consultant --> Gelijkaardige rol
Anciënniteit: 2 --> 0
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38

3. LOONVOORWAARDEN
Maand salaris (bruto): €5.957 --> €7.900 (110K jaarbasis)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen):€3.467 --> €4.160
Nettovergoedingen: € 145 --> 0
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig --> volledig
Maaltijdcheques: € 8 p.d. --> 0
Groepsverzekering (deel werkgever%): 5.5% (ca. € 350) --> N/A
Hospitalisatieverzekering: ja --> ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): CAO90 collectieve bonus, en individuele bonus (~ € 2.500 brut) --> Stock options signing (€45K) en tot 80% base salary in yearly performance bonus. Maar allemaal met sterke vesting schedules, en onzekerheid over exercise price.

4. MOBILITEIT
Plaats: Brussel --> 100% Remote
Afstand woon/werk in km's: 10 km --> 0KM
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): nee --> nee

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 30 tal --> 30 tal
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): /
Vrijheid om verlof te nemen: ja --> ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Schappelijk --> High Performance & Pressure omgeving
Verantwoordelijkheid over personeel: nee --> nee

Korte samenvatting van carrière so far:

2018 WG 1: €1.998 netto + bedrijfswagen
2019 WG 1: €2.144 netto + bedrijfswagen
2020 WG 1: €2.828 netto (geen bedijfswagen, cash for cars)
2021 WG 2: €2.783 netto
2022 WG 2: €3.100 netto
2023 WG 2: €3.467 netto
2024 WG 3: €4.160 netto
Dat is wel heel dik als 28-jarige!
Kan je eventueel een tipje van de sluier lichten omtrent background?
Ik veronderstel een opleiding in de economische richting en wat jobhops binnen de bankensector?
Veel succes gewenst!

Ik veronderstel een opleiding in de economische richting en wat jobhops binnen de bankensector?
Veel succes gewenst!

Bedankt!
Uiteraard. Heb 2 masters, beide economisch. Ben dan een tijdje consultant geweest om vervolgens bij een bank te gaan werken. Daar op korte tijd een mooie promotie kunnen maken. En nu van daaruit deze sprong.

Komt ook een portie geluk bij kijken. Soms passeert er eens een job die op je lijf is geschreven, en dan moet je die kunnen binnen halen. Denk zelf dat soft skills ook heel doorslaggevend waren en vaak onderschat worden. (Ethiek, professionaliteit, likeable persoonlijkheid, vlot kunnen presenteren etc.)

Veel succes gewenst!
Dit is gewoon een boomer-salaris. Zeer hoog! Zijn vorige salaris was al hoog. Ik neem aan dat dit wel 100% kantoorwerk is en zeer cijfermatig.

Partner heeft nu een concreet voorstel gekregen bij een ander accountancykantoor, werkt momenteel in een behoorlijk grote speler (genre Big4 zonder het te zijn) maar door de overname van haar kantoor vorig jaar door die grote speler is de sfeer serieus slechter geworden en haar rechtstreeks leidinggevende is ook een uil waardoor ze (eindelijk) de stap zette om iets anders te zoeken. Van haar team heeft bijna drie kwart ook al zijn/haar ontslag gegeven.

Het heeft geholpen dat ik vorig jaar zelfstandige ben geworden en ze ziet dat het wel aangenaam is naar verloning/vrijheid toe, anders zou ze deze stap nooit hebben gezet, had ook gezegd dat ze best kon vragen om ineens zelfstandige te worden, het voorstel dat ze deden in loondienst vond ik vooral weggegooid geld naar de overheid toe (6.000 EUR bruto + voordelen).

1. PERSONALIA
Leeftijd: 34
Opleiding: Bachelor Accountancy-Fiscaliteit
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 13
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 2

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende Zelfstandig
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Accountancy Accountancy
Huidige functie: Director Director
Anciënniteit: 10 jaar 0 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40 u in 4/5e 39u in 4/5e
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 32 u-33u Te bekijken, er werd vanuit het bedrijf zelf wel benadrukt dat zij een zeer groot belang hechten aan privé-werkbalans en niet verwachten dat je (onbetaalde) overuren gaat presteren, in principe zal dit dus 32u-33u blijven.
verantwoordelijkheden: Accountancy en zo (heb daar geen kaas van gegeten) Accountancy en zo (heb daar geen kaas van gegeten)

Maand salaris (bruto): 5.500 EUR in voltijds regime 10.500 EUR maandelijkse fee in voltijds regime
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): ca. 2.800 EUR Te bekijken naar optimalisatie toe
Nettovergoedingen: 379 EUR Te bekijken
BedrijfsGSM/laptop: GSM (nieuwste generatie iPhone) + onbeperkt abonnement Te bekijken
Maaltijdcheques: 8 EUR per dag
Ecocheques: Neen
Groepsverzekering (deel werkgever%): 2% Werkgever 1% Werknemer
Hospitalisatieverzekering: Ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): CAO90 bonus ca. 1.500 EUR netto per jaar

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Regio Antwerpen Regio tussen Antwerpen en Brussel
Afstand woon/werk in km's: 19km 14/8/19km afhangend van welk kantoor ze aanwezig moet zijn (kan variëren)
Afstand woon/werk in tijd: 20 minuten 15/15/25 minuten afhangend van welk kantoor ze aanwezig moet zijn (kan variëren)
Eigen auto nodig voor het werk: Neen
Verplaatsingsvergoedingen: Neen
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Skoda Enyaq iV 80x Sport full option Te bekijken (ze zou graag de leasing overnemen van haar huidige wagen)

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20 dagen in voltijds 20 dagen in voltijds (geen verlof maar fee wordt doorbetaald)
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12 dagen in voltijds 6 dagen in voltijds (geen verlof maar fee wordt doorbetaald)
Vakantiedagen (andere extra): 0
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Neen
Glijdende werkuren: Licht glijdend
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Per kwartaal met de drukkere periodes Te bekijken
Hoe vaak overuren te presteren: Zelden
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk (buiten corona-periode): 3 dagen thuis, 2 dagen op kantoor
Verantwoordelijkheid over personeel: Ca. 20 mensen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan