Renegadexxripxx
Well-known member
Dat is snel opgesteld natuurlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is snel opgesteld natuurlijk
There goes the huurtax.Dat is snel opgesteld natuurlijk
Wat is de inhoud van de job? Ik kan me er geen beeld van maken. Wat doet een AI business analyst bij de overheid?Hij heeft gelijk, het is een heel bekende overheidsorganisatie die it profielen inhuurt via een constructie a la smalls. Ik werk dus eig niet echt voor deze organisatie maar ben gedetacheerd voor lange termijn. In de praktijk werk ik dus wel gewoon voor hen.
Kan geen kwaad, bedrag is marginaal - huis is 300 jaar oudThere goes the huurtax.
Basically organisatie verder AI ready te krijgen, op operationeel & strategisch vlak. Processen uitwerken om AI producten in productie te nemen, vooral dan voor de business kant aangezien we voorloper zijn op het ontwikkelen van AI producten.Wat is de inhoud van de job? Ik kan me er geen beeld van maken. Wat doet een AI business analyst bij de overheid?
Aanbod gekregen voor een gelijkaardige functie maar een ander soort technologie.
Wat denken jullie, no-brainer zeker?
1. PERSONALIA
Leeftijd: 26
Opleiding: Master in Revalidatiewetenschappen en Kinesitherapie
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 3.5 jaar, voordien kinesist
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200/PC218
Huidige functie: Sales & Consultancy (medical devices)
Anciënniteit: 2 jr. 5 mnd.
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40u/week
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): tussen 35-60u -> ongeveer 40u
verantwoordelijkheden: basically technisch en commercieel adviseur voor chirurgen die onze producten gebruiken, tijdens operaties uitleg geven over correct gebruik en assisteren, en natuurlijk de verkoop en aftersale (blijft grotendeels zelfde)
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): €4516 -> €5300
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): €2880 -> €3186?
Nettovergoedingen: €122 -> €170
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: beide
Maaltijdcheques: €8 -> ?
Ecocheques: €250/jaar -> ?
Groepsverzekering (deel werkgever%):
Hospitalisatieverzekering: volledig, mogelijkheid om gezin aan te sluiten aan voordeeltarief
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): bonus obv. incentive plan in warranten uitbetaald, zal voor 2024 ±€19K zijn -> gelijkaardige regeling, met bonus tot 15% jaarloon
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: gans West-Vlaanderen, hoofdkantoor in Brussel -> iets uitgebreider, W-en O-VL
Afstand woon/werk in km's: varieert, sommige dagen 75km op een dag, andere dagen 200+km's, gemiddeld 100km ofzo -> ?
Afstand woon/werk in tijd: varieert, soms 20min. in de wagen, soms 3u -> ?
Eigen auto nodig voor het werk: nee
Verplaatsingsvergoedingen: /
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Peugeot 308SW PHEV incl tankkaart -> ?
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): 1 dag per jaar per 5 jaar anciënniteit
Grootste verschil zal hem zitten in de stress en oproepbaarheid, op dit moment is de aard van mijn huidige job enorm gebaseerd op onvoorspelbaarheid en last-minute dingen regelen wat scheiding werk en privé heel lastig maakt.
Dus ik gooi deze even op BG, ben toch wel 90% zeker dat ik het ga doen
Ervaring heb ik wat verkeerd ingevuld, ik heb 1 jaar als kinesist gewerkt en nu 2.5j in een corporate sales functie binnen de medische technologie wereld.Gegeven de beschrijving (onvoorspelbaarheid, last-minute dingen regelen) denk ik dat je misschien wel optimistisch bent qua wekelijkse uren. Met een range van 35-60 uur kom je gemiddeld ook wel wat hoger uit.
Volgens mij kan dat ook bijna niet anders met zo'n pakket voor jou profiel (26 jaar en geen commerciële ervaring).
Goh, ik ken er niet zoveel van maar mij lijkt je wel erg veel over te hebben van je bruto loon en daardoor vind ik wel dat je netto loon precies nog meevalt, zeker incl. auto/tankkaart/gsm ?Hallo,
Ik zou even jullie mening willen weten over mijn loon/bruto loon.
Want wil binnenkort een gesprek aangaan met mijn baas over mijn loon.
Werk er nu 2 jaar, nooit geen opslag gehad, wel een doorgroei naar een managersfuntie gekregen. Ik ben 43 jaar.
Te werkgesteld in België
Brutoloon: 3994,29 EURO
Extra legale voordelen: 225 + 374 = 599 EURO
Geen maaltijdcheques
Tankkaart
Bedrijfswagen 65000 euro lease 4 jaar
Geeft netto op de rekening: 3199 EURO
2 kinderen ten laste.
- Aansturing / verantwoordelijke van 6 techniekers, 1 magazijnier, 1 administratief bediende.
- Planning opmaken voor techniekers die elke dag op de baan zitten.
- Gedurende heel de dag de binnenkomende oproepen behandelen van vragen van deze techniekers, tevens beslissingen nemen.
- Bij afwezigheid/ziekte technieker standby overnemen.
- 24u/7d beschikbaar zijn voor vragen van techniekers om beslissingen te nemen.
- Belissingen nemen bij moeilijke dossiers.
Mij lijkt dit een zeer laag loon.
Bedankt voor jullie hulp
ik denk dat je wat overschat. Je bruto is idd mss wat te laag, je netto is hoog. Geen idee hoe je legaal aan die extralegale voordelen die blijkbaar op je rekeningen komen, daar benje wel wat onduidelijk over voor wat die staan.Mij lijkt dit een zeer laag loon.
Bedankt voor jullie hulp
My best guess twee redenen voor dat hoge netto:Geen idee hoe je legaal aan die extralegale voordelen die blijkbaar op je rekeningen komen, daar benje wel wat onduidelijk over voor wat die staan.
-> 2 kinderen ten laste (~360€ / maand cfr. https://www.infino.be/nl/blog/groeipakket/kind-ten-laste-loonverschil-per-maand)
Hoe kom je op 360 euro netto per maand extra bij 2 kinderen ten laste?
Volgens de bron ~4290€ netto voor inkomstenjaar 2024 -> gedeeld door 13.72.Hoe kom je op 360 euro netto per maand extra bij 2 kinderen ten laste?
Volgens de bron ~4290€ netto voor inkomstenjaar 2024 -> gedeeld door 13.72.
ik vermoed dat het dan ook iets anders zal zijn, want de berekening van @fomix klopt niet, zoals je goed uitrekent. Echt belastingsvoordeel voor 2 (valide) kinderen is zo'n 185 euro per maand.edit: al ver gekomen dat we belastingvrije some als extra-legaal voordeel rekenen...
ik vermoed dat het dan ook iets anders zal zijn, want de berekening van @fomix klopt niet, zoals je goed uitrekent. Echt belastingsvoordeel voor 2 (valide) kinderen is zo'n 185 euro per maand.