Kom zal hier ook eens posten, en binnenkort nog eens als ik een nieuwe functie krijg.
1. PERSONALIA
Leeftijd: 31->
32
Opleiding: MA Sociale & Culturele Antropologie ->
PhD Bedrijfseconomische wetenschappen
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang): Sinds 2017 afgestudeerd, daarna +- 2 jaar gewerkt in de privé, dan doctoraat
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 0, binnenkort 1

->
1
(al staat hij bij mijn vriendin ten laste)
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Doctoraatsbursaal ->
bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): 0 Geen PC
Huidige functie: Doctoraatsbursaal ->
Navorser - expert
Anciënniteit: 4
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): Kan sterk verschillen. Als er een deadline is is er praktisch geen limiet.
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 2865 ->
5155,91
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2526 ->
3049,84
Nettovergoedingen: Internet (20), digitaliseringsvergoeding (15)
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Laatste keer dat ik die kreeg was dat 800 EUR ongeveer. ->
Denk dat deze nu meer zal zijn
BedrijfsGSM/laptop: Laptop
Maaltijdcheques: 0
Ecocheques: 204 EUR / jaar
Groepsverzekering (deel werkgever%): nvt
Hospitalisatieverzekering: nvt
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): Gratis wetenschappelijke artikels downloaden?
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Hasselt
Afstand woon/werk in km's: 1,70 km
Afstand woon/werk in tijd: 6 minuten met fiets
Eigen auto nodig voor het werk: neen
Verplaatsingsvergoedingen: 0 (
al krijgen we openbaar vervoer terug)
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): 0,0
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 35 (al zijn die in praktijk moeilijk op te nemen door vele deadlines)
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 0
Vakantiedagen (andere extra): Collectieve sluiting Kerst-Nieuw, en dan 10 wettelijke, 3 brugdagen
Vrijheid om verlof te nemen: Best in zomervakantie na examens, door vele deadlines zijn vakantiedagen moeilijk te nemen (al weigeren ze het niet)
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: nvt
Glijdende werkuren: ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: hoog. Hoge werkdruk, hoge eisen, last-minute taken
Hoe vaak overuren te presteren: Zeer vaak, zeker als er deadlines zijn.
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Veelvuldig, al zijn het meestal softe opleidingen mbt communicatieskills en dergelijke. Of bv. over het onderwijsconcept van de universiteit. Heb ook summer school gedaan in het buitenland, een PhD cursus over HRM en natuurlijk diverse conferenties in het buitenland.
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, nu is het bijna 100% telewerk al ben ik vandaag bv. uit vrije wil naar kantoor gegaan.
Verantwoordelijkheid over personeel: Als studenten tellen als personeel, dan stuk of 4 per jaar (MA-thesissen begeleiden).