Nog eens een update. Door al die indexaties stijgt mijn salaris rustig mee met de flow 
1. PERSONALIA
Leeftijd: 47 (48 begin volgend jaar)
Opleiding: A1 Toegepaste Informatica (Hogeschool)
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 22+ jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200
Huidige functie: Systeem Testing / Automation (SoapUI - MySQL)
Anciënniteit: 12 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): Soms 36, soms 45, maar ik probeer gemiddeld gewoon op 40 uit te komen
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): € 3900 (of 4320 na indexatie in 2023)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): Niet vergelijkbaar met de meeste profielen, dus ik vermeld het niet meer - anders wordt hier 5 pagina's lang over gezeverd
Nettovergoedingen: € 235 per maand
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: GSM + abo + laptop
Maaltijdcheques: Neen
Ecocheques: 250EUR/jaar
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja +-3000€ storting per jaar door de werkgever
Hospitalisatieverzekering: Ja + Plan Horizon (vastgeklikt op de leeftijd van 32 -vrouwlief- en 35 jaar)
Andere voordelen: Jaarlijkse groepsbonus (+-2800€ per jaar als targets gehaald worden) - Treinabonnement - Laadbox thuis betaald door het werk + Ik vergeet nog wat zaken ..
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Meestal Antwerpen maar dat kan wisselen
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Vanaf januari Cupra Born Electric incl. laadpasje
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Recupdagen: 12
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Glijdende werkuren: vrije keuze
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Soms
Hoe vaak overuren te presteren: Neen, dit mag niet van de werkgever, als het echt moet omdat de klant anders in de shit zit, doe ik ze wel, anders niet, maar op het einde van de maand zit ik meestal net over het aantal uren die ik moest doen, anders ben ik ze gewoon kwijt
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, momenteel 3 dagen per week
Verantwoordelijkheid over personeel: Neen, wel (deels) verantwoordelijk voor het automatiseringsproces van de applicaties

1. PERSONALIA
Leeftijd: 47 (48 begin volgend jaar)
Opleiding: A1 Toegepaste Informatica (Hogeschool)
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 22+ jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200
Huidige functie: Systeem Testing / Automation (SoapUI - MySQL)
Anciënniteit: 12 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): Soms 36, soms 45, maar ik probeer gemiddeld gewoon op 40 uit te komen
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): € 3900 (of 4320 na indexatie in 2023)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): Niet vergelijkbaar met de meeste profielen, dus ik vermeld het niet meer - anders wordt hier 5 pagina's lang over gezeverd
Nettovergoedingen: € 235 per maand
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: GSM + abo + laptop
Maaltijdcheques: Neen
Ecocheques: 250EUR/jaar
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja +-3000€ storting per jaar door de werkgever
Hospitalisatieverzekering: Ja + Plan Horizon (vastgeklikt op de leeftijd van 32 -vrouwlief- en 35 jaar)
Andere voordelen: Jaarlijkse groepsbonus (+-2800€ per jaar als targets gehaald worden) - Treinabonnement - Laadbox thuis betaald door het werk + Ik vergeet nog wat zaken ..
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Meestal Antwerpen maar dat kan wisselen
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Vanaf januari Cupra Born Electric incl. laadpasje
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Recupdagen: 12
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Glijdende werkuren: vrije keuze
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Soms
Hoe vaak overuren te presteren: Neen, dit mag niet van de werkgever, als het echt moet omdat de klant anders in de shit zit, doe ik ze wel, anders niet, maar op het einde van de maand zit ik meestal net over het aantal uren die ik moest doen, anders ben ik ze gewoon kwijt
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, momenteel 3 dagen per week
Verantwoordelijkheid over personeel: Neen, wel (deels) verantwoordelijk voor het automatiseringsproces van de applicaties
Laatst bewerkt:

dank!
, ....