SlashDotDash
Well-known member
Ja dat lijkt me logisch. Ook goed opletten wat het je zou kosten aan VAA uiteraard. Verder kan ik je alleen maar aanraden om je "gut feeling" te volgen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vakbonden pleiten voor de index. prijsstijging stilaan onbetaalbaar voor werknemers.
.telt voor alles waar RSZ op betaald wordt. Voor een normale werknemer idd delen door 13,92 (maar niet iedereen heeft eindejaarspremie)Stevig. Ik neem aan te delen door 13,92? Dat is dan 4444,39 en volgend jaar zo'n 4597 per maand.
Lijkt me sterk pakket voor je leeftijd...Ondertussen een aanbod gekregen van een ander bedrijf. Ik twijfel enorm aan de impact op work-life (2 jonge kindjes) gecombineerd met gezonde ambitie om binnen een goede 10 jaar de vrijheid te kunnen hebben om al dan niet te blijven werken.
Ik heb enorm veel geluk gehad om doorheen mijn carrière de mindset aan te houden van zelf je eigen pad af te dwingen.Lijkt me sterk pakket voor je leeftijd...
Doe gewoon zo verder en probeer je te ontwikkelen als je de kans krijgt. Dan volgt dat pakket wel…Merci voor die insightsGoh, ik dacht 4 jaar geleden hetzelfde bij een gelijkaardige verloningDoe gewoon zo verder en probeer je te ontwikkelen als je de kans krijgt. Dan volgt dat pakket wel…
. Fully agree.Ja, mijn netwerk is niet zo groot vreemd genoeg maar een gezonde dosis geluk zat zeker bij. Ik merk eens je de stap richting managementfunctie zet dat andere verticale stappen wel iets makkelijker gaan. Bij een succesvol parcour gaat men al minder twijfelen aan je managerial skills. Ik hou voor een opslag in dezelfde job altijd hetzelfde stramien aan. Het eerste jaar vraag ik niets, halverwege het tweede jaar als er niets uit de bus valt vraag ik altijd een aanzienlijke opslag en dat is me nog nooit geweigerd. Als je dat gesprek kan combineren met ambitie uit te spreken voor meer verantwoordelijkheid te krijgen is dan niet meer dan normaal.Zelf je vooruitgang afdwingen is inderdaad key. Als het belangrijk is voor je kan je elke 2-3 jaar eens uitkijken voor een volgende stap indien je dat intern niet krijgt. De grootste factoren om de droompaketten te krijgen zijn geluk en netwerk. Maar dat geluk dwing je soms zelf af door eens wat rond te kijken. Je kan soms niet blijven wachten tot je leidinggevende doodvalt of zelf vertrekt.
Ik evalueer mijn eigen affaires elk jaar eens een keertje. Ik hoor vaak genoeg eens rond als iemand iets te vertellen heeft en ik verbrand geen enkele brug.
Als je écht wilt en je bent een beetje competent kan je al heel veel afdwingen. En kansen pakken wanneer die zich aanbieden. Kan soms eens tegenvallen maar ik heb véél meer spijt van de kansen die ik niet heb gegrepen dan die dat ik wél heb gegrepen.
Over tien jaar zijn uw kinderen pubers die minder interesse hebben om nog met hun ouders op te trekken. Geld heb je duidelijk genoeg, maar de jeugd van je kinderen komt nooit meer terug...Ondertussen een aanbod gekregen van een ander bedrijf. Ik twijfel enorm aan de impact op work-life (2 jonge kindjes) gecombineerd met gezonde ambitie om binnen een goede 10 jaar de vrijheid te kunnen hebben om al dan niet te blijven werken.
Met 3300 netto ga je je binnen 10j niet moeten afvragen of je nog moet werken. Dat zal sowieso zijnOndertussen een aanbod gekregen van een ander bedrijf. Ik twijfel enorm aan de impact op work-life (2 jonge kindjes) gecombineerd met gezonde ambitie om binnen een goede 10 jaar de vrijheid te kunnen hebben om al dan niet te blijven werken.

Hangt er van af welke andere inkomstenbronnen er (geweest) zijnMet 3300 netto ga je je binnen 10j niet moeten afvragen of je nog moet werken. Dat zal sowieso zijn![]()

Welja, maar de persoon is 33 en spreekt van over 10 jaar. Op je 43ste kunnen kiezen niet te werken met zo'n loon zal niet veel mensen gegeven zijn.Hangt er van af welke andere inkomstenbronnen er (geweest) zijn
Ik zal nooit 3300 netto verdienen (dat is meer dan mijn huidig bruto overigens), maar zal ook niet tot mijn pensioen blijven werken.
Tenzij ik het echt nog graag zou doen natuurlijk. Maar dan deeltijds ofzo.
Klopt volledig, vandaar de bedenkingOver tien jaar zijn uw kinderen pubers die minder interesse hebben om nog met hun ouders op te trekken. Geld heb je duidelijk genoeg, maar de jeugd van je kinderen komt nooit meer terug...
.Daar ben ik het niet mee eens. Sinds 2016 gewoon saaie aandelen beginnen aankopen (S&P500) op regelmatige basis wat zal maken dat je binnen 15 jaar nog maximaal halftijds zal moeten werken. Met een beetje geluk is dat 10 jaar. Gewoon basis FiRe principes toegepast.Met 3300 netto ga je je binnen 10j niet moeten afvragen of je nog moet werken. Dat zal sowieso zijn![]()
Oh, ik voel me verre van aangevallen. Door een HR-dienst te leiden zie je vaak dat private asset management ondermaats is bij de gemiddelde medewerker. Mensen maken te weinig een langetermijn plan als het op financiën aankomt, maar dat kan zo een laat van uw schouders zetten door dat plan te hebben en ernaar toe te werken.Die rekening moet een ander inderdaad niet voor u maken. Als je naar pakweg Thailand verhuist heb je niet zo gek veel geld nodig om daar te rentenieren.

Ja handje contantjeVandaag nieuws gekregen dat onze CAO90 bonus werd geweigerd. De voorwaarde zou niet volstaan.
En aangezien we nu te laat zijn om een nieuwe aanvraag in te dienen zal het dit jaar zonder zijn. Echt pissed ben ik!
Werkgever heeft al een GO gegeven om deze van volgend jaar nu al aan te vragen om in maart ofzo uit te betalen. Maar we zijn zo toch een jaartje kwijt hé...
Niemand een idee ofdat er nog een gelijkaardig iets bestaat om ons dit jaar nog eenvoudig 3000 netto uit te betalen zonder dat dit een fortuin aan ons KMO'tje kost? Kut

Bij ons was het dit jaar net hetzelfde. 1 voorwaarde werd niet voldaan en weg CAO90. Gelukkig heeft de CEO een alternatief bezorgd door warranten te geven in de plaats. Het is iets minder als de CAO90 maar wel nog steeds voldoende.Vandaag nieuws gekregen dat onze CAO90 bonus werd geweigerd. De voorwaarde zou niet volstaan.
En aangezien we nu te laat zijn om een nieuwe aanvraag in te dienen zal het dit jaar zonder zijn. Echt pissed ben ik!
Werkgever heeft al een GO gegeven om deze van volgend jaar nu al aan te vragen om in maart ofzo uit te betalen. Maar we zijn zo toch een jaartje kwijt hé...
Niemand een idee ofdat er nog een gelijkaardig iets bestaat om ons dit jaar nog eenvoudig 3000 netto uit te betalen zonder dat dit een fortuin aan ons KMO'tje kost? Kut