Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Ik meen eens gelezen te hebben dat Geert Hoste de best verdienende was.
Die heeft iederdaad niet slecht verdiend en zal in de 'gouden jaren' veel geinvesteerd hebben in vastgoed.

Volgens zijn laatste jaarrekening 12 miljoen vastgoed (aanschaffingswaarde). Reele waarde zal vandaag een pak hoger liggen.

Over de laatste 2 jaar meer dan 600k winst (na belastingen), en dat is dan al na aftrek van autokosten, loon etc. Dus je kan niet zeggen dat die mannen slecht boeren.
NDS is wel een unicum. Die heeft elk jaar 1-2 zomerhits, royalties van de vorige, relatief mooie vast inkomsten via zijn TV-contract, presentatiejobs die héél goed boeren én optredens waar ge enorm veel geld mee verdient. Dus die verdient geld als slijk.

Maar zo iemand die gewoon vlot overkomt en redelijk deftig kan presenteren zoals Danira ofzo, dat verdient niet gek veel geld. Dan moet ge al zoals Ruben Van Gucht een dom boek schrijven en door iedereen zijn strot rammen voor een paar extra sollen. Ook niet vergeten dat uw media-carrière heel snel kan 'eindigen'. Ze blijven immers niet allemaal mummificeren rechtstreeks voor onze ogen zoals Koen Wauters. Soms denkt ge dat alles in de pocket is en dat iedereen jarenlang achter uw gat loopt zoals Erika Van Tielen/Roos Van Acker en dan neemt ge één jaar congé en blijkt dat ge door niemand gemist wordt en de volgende in de rij heeft uw job overgepakt.

NDS is wel een unicum. Die heeft elk jaar 1-2 zomerhits, royalties van de vorige, relatief mooie vast inkomsten via zijn TV-contract, presentatiejobs die héél goed boeren én optredens waar ge enorm veel geld mee verdient. Dus die verdient geld als slijk.

Maar zo iemand die gewoon vlot overkomt en redelijk deftig kan presenteren zoals Danira ofzo, dat verdient niet gek veel geld. Dan moet ge al zoals Ruben Van Gucht een dom boek schrijven en door iedereen zijn strot rammen voor een paar extra sollen. Ook niet vergeten dat uw media-carrière heel snel kan 'eindigen'. Ze blijven immers niet allemaal mummificeren rechtstreeks voor onze ogen zoals Koen Wauters. Soms denkt ge dat alles in de pocket is en dat iedereen jarenlang achter uw gat loopt zoals Erika Van Tielen/Roos Van Acker en dan neemt ge één jaar congé en blijkt dat ge door niemand gemist wordt en de volgende in de rij heeft uw job overgepakt.
Ruben Van Gucht boerde nochtans niet slecht met dat dom boek :)

Ruben Van Gucht boerde nochtans niet slecht met dat dom boek :)
Plus die zaak met Jacques, maar dat was dan weer oneerlijk verdeeld waardoor ze in ruzie kwamen.

Doorgaans zie ik dat al die BV's constant op reis zijn en meestal niet naar de minste bestemmingen. Ik denk dat ze ook gewoon veel krijgen in ruil voor publiciteit.

Plus die zaak met Jacques, maar dat was dan weer oneerlijk verdeeld waardoor ze in ruzie kwamen.

Doorgaans zie ik dat al die BV's constant op reis zijn en meestal niet naar de minste bestemmingen. Ik denk dat ze ook gewoon veel krijgen in ruil voor publiciteit.
Als ge veel krijgt, moet ge aan dat soort zaken al geen geld uitgeven. Dat werkt natuurlijk niet in de omgekeerde richting.

De romeos hebben het daar in the podcast van Alex Agnew ook over gehad. Dat ze dan naar de story belden en in ruil voor een paar foto's gratis vliegtickets vroegen. En daarna belden ze dan naar de Dag Allemaal voor iets anders.

De romeos hebben het daar in the podcast van Alex Agnew ook over gehad. Dat ze dan naar de story belden en in ruil voor een paar foto's gratis vliegtickets vroegen. En daarna belden ze dan naar de Dag Allemaal voor iets anders.
'Dan gaan we nog eens wat vluchten afluizen bij de boekskes in ruil voor ne special'.

Die verhalen waren wel goed ja. 😅

'Dan gaan we nog eens wat vluchten afluizen bij de boekskes in ruil voor ne special'.

Die verhalen waren wel goed ja. 😅
Uiteindelijk is de Clou: we verkopen ons verhaal voor een paar k. Niet het slijk der aarde waarvan iedereen denkt dat bv's dat verdienen.

Wel leuk voor heb natuuelijk

Ook gewoon niet vergeten dat die gasten anders leven dan jij en ik.
Die souperen ook gewoon waanzinnig veel geld op. Je hebt er enkele die wel verstandig omgaan met geld, maar de gemiddelde BV alvast niet.
Nog maar simpel op relationele vlak maken die gasten vaak hun ex lekker rijk.

Ook gewoon niet vergeten dat die gasten anders leven dan jij en ik.
Die souperen ook gewoon waanzinnig veel geld op. Je hebt er enkele die wel verstandig omgaan met geld, maar de gemiddelde BV alvast niet.
Nog maar simpel op relationele vlak maken die gasten vaak hun ex lekker rijk.
Klopt en daarnaast ben je dus BV..
Ik wil niet overal herkend worden, op tv komen en in de boekjes staan. Ik gun het hen van harte, maar ik zou het voor geen geld willen.

Klopt en daarnaast ben je dus BV..
Ik wil niet overal herkend worden, op tv komen en in de boekjes staan. Ik gun het hen van harte, maar ik zou het voor geen geld willen.
Ik ben het hier me eens. Langs de andere kant: laat mij goed mijn kost verdienen met tv-werk en ik zou bij wijze van spreken de helft van het jaar in het buitenland zitten. Vlaanderen is ook maar Vlaanderen. Buiten Vlaanderen zal hoogstens een Vlaamse toerist jou kennen.

Terug
Bovenaan