Superlekker zo een katsu curry. Maak het ook vaak, echt easy.Zelf al geprobeerd? Ik heb het nog nooit gegeten maar ziet er wel de moeite uit om ‘s te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Superlekker zo een katsu curry. Maak het ook vaak, echt easy.Zelf al geprobeerd? Ik heb het nog nooit gegeten maar ziet er wel de moeite uit om ‘s te maken.
Absoluut. Al vele keren dit recept gevolgd. Daar dan nog sushi rijst bij. Kinderen zijn er ook zot van.Zelf al geprobeerd? Ik heb het nog nooit gegeten maar ziet er wel de moeite uit om ‘s te maken.
Volgende week eens proberen.Zo’n curry maken is echt niet moeilijk. Hier vind je een heel goed recept:

Same here!Volgende week eens proberen.![]()
Ziet er goed uit! Ik maak tegenwoordig meer Chopped cheese. Krokant broodje en veel kaas = heaven.Hamburgers, the nutricious cornerstone!
![]()
Vit ze special sauce from zjermany
![]()
Ik maak tegenwoordig meer Chopped cheese. Krokant broodje en veel kaas = heaven.
Heb m’n post aangepast met recept erbij. Is inderdaad een soort hamburger/philly cheese hybrid. Street food van New York.Soort van philly cheese steak?