Pikant eten is gelijk de Franse snelweg eh, ge betaalt aan den uitgang.Daar gaat hij straks nog achterkomen vermoed ik!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pikant eten is gelijk de Franse snelweg eh, ge betaalt aan den uitgang.Daar gaat hij straks nog achterkomen vermoed ik!

Wortel in pastasaus. Achzo!voor vanavond ben ik een pastasaus traag aan het garen. basis is een bolognaisesaus (maken we altijd in het groot) maar nu laat ik er de groentjes goed in trekken
courgette, wortel, zoete puntpaprika, champignons en een augurk in fijne stukjes gesneden.
en een klein scheutje rode wijn nog bij. Mag een paar uurkes in de Creuset garen.
lekker hoor.Wortel in pastasaus. Achzo!
Daar kunt ge idd niet vroeg genoeg mee beginnen.en zo hebben de kindjes hun groentjes en alcohol binnen hé

Ge kapt uw klein manne blijkbaar vol met alcohol, dus dat effent elkaar uitoei, nu ga ik wss wel een @Carrion ban krijgen wegens het gebruik van "groentjes", al een geluk dat ik geen kids gebruikt heb

Ge kapt uw klein manne blijkbaar vol met alcohol, dus dat effent elkaar uit![]()

Augurk in pastasaus?voor vanavond ben ik een pastasaus traag aan het garen. basis is een bolognaisesaus (maken we altijd in het groot) maar nu laat ik er de groentjes goed in trekken
courgette, wortel, zoete puntpaprika, champignons en een augurk in fijne stukjes gesneden.
en een klein scheutje rode wijn nog bij. Mag een paar uurkes in de Creuset garen.

Yep, maar niet teveel he, zo 1 sneetje in fijne brokjes gesneden. Lekker hoor. Doe dat wel niet in elke pastasaus he, enkel in deze om een licht zurige touch te geven tussen het zoete van de wortel en puntpaprika.Augurk in pastasaus?
En ik krijg commentaar over hoe ik mijn fishsticks eet?![]()

Wat moeten we ons daar bij voorstellen? Met specifieke spaanse kaas en vlees?croque señor .. ongeveer
Ik heb het gegoogled en ik kom op verschillende dingen uit.Wat moeten we ons daar bij voorstellen? Met specifieke spaanse kaas en vlees?
Ow lawdIk ben hier aan het experimenteren met verschillende soorten aardappelen in de steamer. Probeer de perfecte peterselienkartoffel uit de alpen na te bootsen voor bij mijn Forel Müllerin