Noscoped420
Well-known member
Wat ne zeverpost, ik maak geregeld goulash of stoofvlees of chili of spaghettisaus of ribben in de slowcooker en daar zit op het einde evenveel smaak in alsof dat een paar uur in ne pot op het vuur heeft gestaan, als dat volgens u niet zo is ligt het probleem met uw recept ( of uw eigen kunde als ge het effectief er 10 uur in steekt )De slow cooker is een interessant fenomeen in dat het gemaakt is om 1 ding te doen, maar daarin wel significant slechter is dan andere apparaten die ook nog andere dingen kunnen.
Koop u gewoon een elektrische pressure cooker dat heb je ook voor 100 euro en doet hetzelfde als een slow cooker maar dan op 1 uur ipv 10 uur, en met als belangrijk verschil dat er op het einde nog effectief smaak in uw eten zit. Daarnaast kan je er dan nog vanalles mee doen dat een slow cooker niet kan.
Dat duurt overigens ook geen 10 uur maar 4 uurtjes op high of 6-7 uurtjes op low ( ale verschilt van gerecht tot gerecht maar meestal zijn dat de ''uren'' )
Ja het heeft 1 functie maar voor die functie heb ik het ook gekocht, namelijk aanzetten als ik s'ochtends vertrek en warm eten als ik thuis ben.
Ne pressure cooker kan idd hetzelfde op 1-2 uurtjes maar beide afdoen als hetzelfde apparaat is onjuist, 1 apparaat is gemaakt voor mensen die het willen aanzetten, vertrekken en bij thuiskomst warm eten willen zonder moeite en het andere is voor als ge nog rap beslist om 18u dat ge toch die dag stoofvlees of goulash wilt en het moet voor 19u30 klaar zijn.

Je eet toch geen droge boterham met een spiegelei?!?