Twas een flauw moptje
Het gaat hier over airfryers.
Scusi!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twas een flauw moptje
Het gaat hier over airfryers.
Vergeten lucht op te doen?Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.
Het trok op niets. Ze waren bruinzwart langs buiten en nog koud vanbinnen.
Sindsdien niet meer gebruikt.
Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.
Het trok op niets. Ze waren bruinzwart langs buiten en nog koud vanbinnen.
Sindsdien niet meer gebruikt.

Ja, het zal daaraan liggen. Het is een model dat mijn nicht tijdens de uitverkoop van Blokker heeft gekocht voor 35 euro.Ik heb nu een insky maar de Philips (die ik eerst had) is ècht wel de beste! Maar ook redelijk duur... Van modellen onder de 100, met wat geluk 80 euro, heb ik eigenlijk nog nooit iets goed gehoord/gelezen![]()
Wat bedoel je precies met "ovenversie"?En wat gepaneerd spul betreft : klassieke versie = compleet oneetbaar in de airfryer als je geen ovenversie ervan koopt.
Je hebt bv kroketten van mccain maar speciaal om in de oven te bereiden ipv friteuse.Ja, het zal daaraan liggen. Het is een model dat mijn nicht tijdens de uitverkoop van Blokker heeft gekocht voor 35 euro.
Wat bedoel je precies met "ovenversie"?
gisteren: kippendijen "fall of the bone" in de slowcooker ( saus obv bruin bier, ajuin, mosterd, stroop) met ovengeroosterde krieltjes en gestoofde boontjes

Mijn microgolfoven heeft een grill only functie ik gebruik die in plaats van de oven voor kleine dingen.Ik moet echt wel es een airfryer in huis halen precies![]()
Ja, het aanbod is gigantisch. Maar je kan vrij basic blijven, als je enkel op zoek bent naar de slowcook functie. Die multicooker toestanden zijn direct veel duurder.Was onlangs ook zo es naar een slowcooker aan het kijken maar wat een prijsverschillen...
van 99 euro tot 1000+![]()
Was onlangs ook zo es naar een slowcooker aan het kijken maar wat een prijsverschillen...
van 99 euro tot 1000+![]()
Zeker, echt zijn euro's meer dan waard. Ook geen dutsen merk eigenlijk, heb zelf 1 voor mijn moeder gekocht.Das best ok van prijs!
Sorry maar van zo'n zaken zou ik beginnen reageren als @straight_six , spare ribs in de slowcooker klasseer ik net na ribben koken.Zeker, echt zijn euro's meer dan waard. Ook geen dutsen merk eigenlijk, heb zelf 1 voor mijn moeder gekocht.
Vriendin wil niets anders meer dan eten uit de slowcooker, kippenboutjes komen daar zo hemels uit.
En ribben daar in, malser krijg je ze niet. Ale heb et nog niet gekunnen in de oven, buiten op de BBQ wel.
Ook gewoon een gemak, smijt alles erin en doet deksel toe. Btw tip, eerste uur deksel niet open doen.
Je kan daar echt creatief mee zijn en heerlijke gerechten. En 6liter kan er serieus wat in, handig met kinderen.
Precies. (alhoewel ik 3-2-1 wat te lang vind voor onze spareribs gezien wij baby backs gebruiken en geen buikribben)Ribbekes zijn alleen voor op de BBQ. Smokey flavour 3-2-1 methode and go![]()
Ribs in de slowcooker is veel verstaanbaarder dan je steak in een air frayer te steken.Sorry maar van zo'n zaken zou ik beginnen reageren als @straight_six , spare ribs in de slowcooker klasseer ik net na ribben koken.
Oe denk je ze anders mals te krijgen.