Wat heb jij vandaag gekookt?

Overschot pizza van gisteren opgewarmd; eerst beetje olijfolie in de pan, pizza erbij met deksel erop en opwarmen tot kaas terug gesmolten is. Heerlijk! 👌😋

Dat moet toch nog te doen zijn lijkt me?
Hier heeft mijn vrouw in een poging om eens gezond te doen een glutenvrije, veganistische versie van Macaroni met kaas en hesp proberen te maken.
Glutenvrije macaroni -maar dan van één of ander obscuur merk- die direct zo papperig als iets werd. Dan sojamelk -niet goed gekeken en per ongeluk een versie genomen die nogal sterk gezoet was en dan een soort oranje-achtige vleesvervanger voor hesp.

:puke::puke::puke::puke::puke:

De enige glutenvrije pasta die de moeite waard is, is die van Barilla imo.
Wel kijk, da was best lekker. Ik ben dat niveau van vettigheid niet gewoon maar ik kan me voorstellen dat de normale versie je wel opwarmt vanbinnen ☺️
Toch voor de zekerheid een lactose ok pilletje genomen 😏

Zoete melk bij dat gerecht zal idd 😭 zijn

Ik was blij dat ik manti gevonden gevuld met soja ipv de klassieke met vlees. Maar de manti op zich is niet zo lekker.
Heb het dan gecombineerd met tomatensaus, groenten en hefeschmelz (geen idee wat de naam is in het Nederlands).
Die mengeling even kort gegrilld en het resultaat is wel lekker.

IMG-20210514-124550.jpg

Overschot pizza van gisteren opgewarmd; eerst beetje olijfolie in de pan, pizza erbij met deksel erop en opwarmen tot kaas terug gesmolten is. Heerlijk! 👌😋
Ik smijt dat in den airfryer 🙈🙈

Maar ik heb geen overschot pizza van gisteren dus slaatje met gerookte zalm! 😍

186581569_893682461412866_568001265130740912_n.jpg

Zitten nu voor 5u in de slowcooker, nieuwe bbq rub gekregen gisteren. Dan maar keer testen.

Samen met krielaardapelen gestoomd dan in de ovenschaal met daarover ongezouten boter gemengd met wat zout / peper / knoflook / paprika en curry.

xQ9sJgD.jpg

Pizza met paprika, mozarella, hesp, ananas en mais.
Nu nog eens een pikante salami vinden naar ons goesting / pikant alternatief. TIps?
Chorizo was maar zozo

Kipkluifjes uit de airfryer met sweet baby rays BBQ saus er op gesmeerd tijdens de laatste 5 min van het bakken, daarbij een simpele salade en AH aardappelblokjes met kruidenboter smaak.

Gisteren te lui om te posten maar het was toch gene stoef, s'middags ne Big Tasty uit de hollandse McDonald's en s'avonds pistoletjes met wat droge ham en mexicaanse kipsalade, toetje verse ananas blokjes uit de AH.

Pizza vanavond.

Prosciutto voor de kindjes, quattro formaggi voor mama en papa.

Spaghetti voor vanavond, en ondertussen straks de vol au vant vers maken voor morgen.

Terug
Bovenaan