Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel kijk, da was best lekker. Ik ben dat niveau van vettigheid niet gewoon maar ik kan me voorstellen dat de normale versie je wel opwarmt vanbinnenDat moet toch nog te doen zijn lijkt me?
Hier heeft mijn vrouw in een poging om eens gezond te doen een glutenvrije, veganistische versie van Macaroni met kaas en hesp proberen te maken.
Glutenvrije macaroni -maar dan van één of ander obscuur merk- die direct zo papperig als iets werd. Dan sojamelk -niet goed gekeken en per ongeluk een versie genomen die nogal sterk gezoet was en dan een soort oranje-achtige vleesvervanger voor hesp.
De enige glutenvrije pasta die de moeite waard is, is die van Barilla imo.

zijn
Ik smijt dat in den airfryerOverschot pizza van gisteren opgewarmd; eerst beetje olijfolie in de pan, pizza erbij met deksel erop en opwarmen tot kaas terug gesmolten is. Heerlijk!![]()

Slaatje met gerookte zalm in de airfryer?Ik smijt dat in den airfryer
Maar ik heb geen overschot pizza van gisteren dus slaatje met gerookte zalm!![]()

Enkel als de zalm op een croque ligtSlaatje met gerookte zalm in de airfryer?![]()

Nooit eens overwogen om een foodtruck te starten met Alpenkost? Zou eens iets anders zijn dan al die hamburger- of Aziatische kraampjes. Al is dat ook lekker.Vanavond maak ik de volgende alpenschotel. Käsespätzle.
Nooit eens overwogen om een foodtruck te starten met Alpenkost? Zou eens iets anders zijn dan al die hamburger- of Aziatische kraampjes. Al is dat ook lekker.