Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja , orgaan vlees maar wel goed vlees zonder vet en ja mits goed klaargemaakt kan dat ook lekker zijn .Hart van een koei, fijn gesneden met een likje zeezout is pertang een zeer goede apero op de BBQ, op een stokje prikken en smullen, moet wel fijn zijn gesneden.
Ik dacht eerst orgaanvlees, maar valt super goed mee
) Ok, maar alles buiten hart is een no go voor mij, je moet er voor zijn...Ja , orgaan vlees maar wel goed vlees zonder vet en ja mits goed klaargemaakt kan dat ook lekker zijn .
Net zoals kippenhartjes …heb eens een de raad gekregen om, dat klaar te maken in pikante paprika saus …(die vrouw dacht dat dit voor mij was maar was ook voor de hondjes .)
Lever , niertjes , kalfzwezerik , uier , tong …enz …allemaal orgaan vlees maar mits goed klaar gemaakt …heel lekker
Ja , orgaan vlees maar wel goed vlees zonder vet en ja mits goed klaargemaakt kan dat ook lekker zijn .
Net zoals kippenhartjes …heb eens een de raad gekregen om, dat klaar te maken in pikante paprika saus …(die vrouw dacht dat dit voor mij was maar was ook voor de hondjes .)
Lever , niertjes , kalfzwezerik , uier , tong …enz …allemaal orgaan vlees maar mits goed klaar gemaakt …heel lekker
Kippenhartjes zijn wel lekker. Ik kruid ze, doe er wat bloem bij en bak ze dan goed krokant in wat olie. In feite is dat gewoon een spier. Spotgoedkoop vlees ook en even voedzaam als een duurdere kippenfilet.Ja , orgaan vlees maar wel goed vlees zonder vet en ja mits goed klaargemaakt kan dat ook lekker zijn .
Eerlijk gezegd met niets …uier staat op zichzelf maar dat is meestal wel met orgaan vlees dat ze uit zichzelf een zeer specifieke smaak hebbenMet wat kan je uier vergelijken - nog niet geproefd hier.
Crunchy chili oil is echt zo verslavend.Heb ook eens crunchy chili oil van Albert Heijn meegepakt. Holy fuck, da's lekker.
Die van AH nog niet geprobeerd maarvan het merk Lao Gan Ma hebben wij hier altijd in huis.
Het is dat van Lao Gan Ma dat ik heb gekocht in AH. Te fel pikant is het ook niet.Crunchy chili oil is echt zo verslavend.Die van AH nog niet geprobeerd maarvan het merk Lao Gan Ma hebben wij hier altijd in huis.
Met periodes dat we dat precies op zo goed als alles doen.
Gaat natuurlijk wel de smaak overheersen maar ja, veel te lekker is het.

Ze zijn nu op hun best want grondcultuur .
Heb er ook gegeten verleden week ergens en ze waren goed van smaak (wel gewone jumbo mosselen ) ,had 2 kilo gekocht en ze waren allemaal op …de pot volledig leeg .![]()
Amaai niks voor de hondjes?Ze zijn nu op hun best want grondcultuur .
Heb er ook gegeten verleden week ergens en ze waren goed van smaak (wel gewone jumbo mosselen ) ,had 2 kilo gekocht en ze waren allemaal op …de pot volledig leeg .![]()

Die lusten dat niet …zelfs niet rauw (ik dus wel .Amaai niks voor de hondjes?![]()
) , oesters trouwens ook niet en heb ze dan maar zelf alle 14 opgegeten . 
Die lusten dat niet …zelfs niet rauw (ik dus wel .) , oesters trouwens ook niet en heb ze dan maar zelf alle 14 opgegeten .
![]()