Ik heb nog wat zalmfilets in de vriezer liggen, iemand inspiratie voor daar iets anders mee te doen dan het klassieke bakken in de pan met spinazie/brocolipuree?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog wat zalmfilets in de vriezer liggen, iemand inspiratie voor daar iets anders mee te doen dan het klassieke bakken in de pan met spinazie/brocolipuree?
In grote lange dunne strips snijden en marineren in zoete sojasaus, gember, look, rijstazijn, olie, scheutje sesamolie. Uurtje of 2 laten trekken.Ik heb nog wat zalmfilets in de vriezer liggen, iemand inspiratie voor daar iets anders mee te doen dan het klassieke bakken in de pan met spinazie/brocolipuree?
Zalm is inderdaad supergoed en makkelijk te combineren met marinades en glazings. Met japanse ingrediënten zoals sojasaus, mirin,... maar ook bijvoorbeeld op basis van honing en look.Ik heb nog wat zalmfilets in de vriezer liggen, iemand inspiratie voor daar iets anders mee te doen dan het klassieke bakken in de pan met spinazie/brocolipuree?

Kandijsuiker smaakte íets te hard door vond ik eerst maar dit was eigenlijk god tier.

Helaas een foto vergeten trekken van de special burger. Maar damn, wat een aanrader, ‘t was goddelijk.
En het werd maasdammer.
Snap uit een filmpje, met de eerste burger:
Bekijk bijlage 45236
Bekijk bijlage 45237
) : 
Ovenfrietjes, maar waren wel goed gelukt. Op de foto lijken ze heel bleek door de lichtinval. Uiteraard minder dan "echte frieten"Frietjes soms gemaakt in de airfryer ?

Tja ….dacht dat er nog meer bestond dan ossewit om frietjes in te bakken (ge weet plantaardige olie .'t Zou wel grappig zijn om een vegan stoofpotje te eten met frietjes die gebakken zijn in ossewit.![]()
) …en dan sta je daar ineens met uwe mond vol ….maar het zijn dus ovenfrietjes ….(als het nu een warme lucht oven was dan klopt airfryer ook nog wel ergens .
) 
Hart van een koei, fijn gesneden met een likje zeezout is pertang een zeer goede apero op de BBQ, op een stokje prikken en smullen, moet wel fijn zijn gesneden.Voor de hondjes was het vandaag hart (en gene wagyu .) :