Dat ziet er nu eens goed uit zi
Australische chateaubriand met een mengeling van licht gebakken champignons en cantharellen vergezeld door Pomme duchess en jachtsaus en dan door gespoeld met een bruine LeFort
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er nu eens goed uit zi
Australische chateaubriand met een mengeling van licht gebakken champignons en cantharellen vergezeld door Pomme duchess en jachtsaus en dan door gespoeld met een bruine LeFort
Ideale maaltijd na een stevige herfstwandeling.
Dutch Oven style? Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, moet ik eens doen.Is brood bakken ook koken? Voor het eerst (onder lichte druk van de vriendin) mijn eigen brood gebakken en was echt super lekker![]()
Ja in de Creuset inderdaad! Werkt bij ons beter dan zo in de oven heb ik de indruk.Dutch Oven style? Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, moet ik eens doen.
Er gaat weinig boven de geur van vers gebakken brood.

), niet slecht maar het vlees smelt niet echt op de tong , te vergelijken met gewoon rundsvlees.
)Niet gebruikt, maar stond hier wel. De azijn heeft wel ongeveer hetzelfde effect op de uiteindelijke smaak. Zijn wel wat varianten te vinden van het recept. Sommigen voegen bijvoorbeeld ook wat tomatenketchup toe voor kleur en zoetigheid.Geen worhecsitherhe saus?
Dutch Oven style? Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, moet ik eens doen.
Er gaat weinig boven de geur van vers gebakken brood.
Je krijgt dat niet goed anders imo. Ik heb vorig jaar zitten prullen met zuurdesem (never again) maar ik heb daar wel geleerd dat nen Dutch Oven alle verschil maakt. Mét Dutch oven blijft het vocht rond het brood hangen => u korst blijft véél langer zacht waardoor u brood de kans krijgt van veel mooier te rijzen én u korst is na het bakken mooi knapperig ipv keihard. Na een half uur haal je u deksel eraf en laat u korst nog 15-20 minuten bruin worden, zonder Dutch Oven is u korst eigenlijk al klaar na een half uur maar om u brood volledig te laten doorbakken moet je u brood toch laten zitten.Ja in de Creuset inderdaad! Werkt bij ons beter dan zo in de oven heb ik de indruk.