Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Panna cotta
)
)Maar ik bak mijn worstjes ook nog , maar het gaat om de ervaring en omdat het gaat .@Skoebiedoe waarom bak je je worsten eigenlijk gewoon niet? Qua zicht zou ik de voorkeur geven aan de oven versie. Qua smaak kan ik niets zeggen want ik heb dat nog nooit gestoomd.
Ontopic: macaroni met hesp, kaas en gekookt eitje.
)
Als je het tegen mij hebt en het persé wilt weten :En wat heb je aan de hondjes gegeven?
geserveerd in een inox eetbak op een bedje van hondebrokjes met kip (in het geval ze nog een hongerke moesten hebben ) met daarnaast een pot zuiver kraantjeswater (niet bruisend dus ) .Ik heb nu toevallig wel een deel van de zoete aardappel (ongekruid en zonder de room) in porties ingevroren om bij de rauwe vlees voeding van de honden te kunnen gevenEn wat heb je aan de hondjes gegeven?

Ik mag de thermomix van mijn ouders een dikke week lenen dus hit me up als iemand er vragen over heeft. Zonet de stoomfunctie gebruikt en ja… dat stoomt dus he.
Zal er eens wat gestoomde hammetjes mee maken.Stoomt daar eens een paar worsten in en laat ons weten hoe het smaakt