Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad erg lekker maar verdomd moeilijk om ze in die vormen deftig te krijgen.Straks eens aardappelroosjes proberen in een muffinvorm. Zag ik passeren op Insta en dat zag me er wel lekker uit. Schijfjes snijden met de mandoline, in een roosvorm samenvouwen en in een muffinvorm steken. Dan peper, zout, lookpoeder en rozemarijn met wat olie. x aantal tijd in de oven ... Kan niet slecht zijn.
Ook wat zoeken naar de juiste dikte en mijn mandoline wou niet meewerken. Resultaat was aanvaardbaar maar niet wat het moest zijn.Dat is inderdaad erg lekker maar verdomd moeilijk om ze in die vormen deftig te krijgen.
Geen foto?Ook wat zoeken naar de juiste dikte en mijn mandoline wou niet meewerken. Resultaat was aanvaardbaar maar niet wat het moest zijn.
Zit al in mijn buikje.Geen foto?
Ik heb dat eens gemaakt met spek en aardappelen en dat was wel goed te doen.

Klinkt gezond en lekker, hoe maak je dit?Gisteren samen met mijn vrouw risotto van quinoa en bulgur met broccoli en een paddenstoelen mix van de AH gemaakt en zelfgemaakte kipspiesjes (a la chicken katsu). Was superlekker.
Eerst de quinoa wassen (300 gram).Klinkt gezond en lekker, hoe maak je dit?
Teveel groentjes

Pastaschelpen gevuld met een saus van pompoen met ricotta en kippengehakt. In de oven geschoven met een hoop pecorino erover en afgewerkt met krokante parmaham.![]()