Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ligt er allemaal op?
Wat ligt er allemaal op?
Ga ik ook eens proberen, ziet er lekker uit! (zonder de champignons dan, één van de weinige dingen die ik niet lust).Platte kaas en volle room gemixed (met nootmuskaat, peper en zout)
En dan champignon, spek, comtékaas, emmental en rode ajuin.

Inject this into my veins please

Vrijdag hindesteaks uitleggen, maar heeft iemand een idee hoe ik dat naar een hoger niveau kan tillen? Ik dacht aanvankelijk kort op een hoog vuur afbakken met tijm, rozemarijn en een flinke klont hoeveboter. En dan portoroomsaus. Als bijgerecht fondantaardappelen (in braadslede geroosterd met fond, tijm, look en rozemarijn. En dan nog iets, vermoedelijk paddestoelen met iets umami erbij.
Misschien met een barolo of een klassevolle St. Estephe.
Iemand trouwens een idee waar je ganzenvet kan vinden?
10 euro en dan nog eens 6 euro verzendkosten. Misschien moet ik eens gaan kijken bij groothandel Van Zon. Goedkoop lijkt het me dan toch niet echt te zijn als ik zo even rondkijk op internet.![]()
Heerlijk Ganzenvet voor Smaakvolle Gerechten - ietsGezond.nl Inhoud 300ml
Ontdek de heerlijke smaak van ganzenvet voor al uw favoriete gerechten. Nu verkrijgbaar op ietsGezond.nl.ietsgezond.nl
Gisteren een champignon-portoroomsaus gemaakt die me super beviel. (saus is bleek omdat 'k enkel witte porto in huis had.)een idee hoe ik dat naar een hoger niveau kan tillen? ... En dan portoroomsaus