Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lust jouw dochter kappertjes? Avontuurlijke eter!Intiem dinertje waarvoor mijn dochter gezorgd heeft en waarvan ik getuige mocht zijn of zo.
![]()
Persoonlijk verkies is de combinatie préparé met kappertjes maar zij koos idd voor kappertjes met druiven. Of Regenboogje verkoos die combinatie, dat kan ook.Lust jouw dochter kappertjes? Avontuurlijke eter!
Ik dacht even dat je zandkastelen aan het bouwen was![]()
Ajuintaart met mozarella en peterselie.
Bericht in onderwerp 'Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's' https://www.beyondgaming.be/threads...e-toekomstige-mamas-en-papas.126/post-1060865

Ik heb een chef in huis nu!Ik dacht even dat je zandkastelen aan het bouwen was![]()
Halve dag pekelen, halve dag laten rusten?![]()
Een braadkipje in de oven boven een hoop groente (kerstomaat, ui, sjalot, courgette, bataat, look).
Eén ding is zeker: ik maak nooit meer een kip zonder het eerst een halve dag te pekelen. Man, wat een verschil.
Wel, pekelen als in “marineren in een extreem zout-waterbad”.Halve dag pekelen, halve dag laten rusten?
Of lees ik pekelen als marineren?
En wat is bereiden zoals normaal? Wil ik zeker eens proberen!Wel, pekelen als in “marineren in een extreem zout-waterbad”.
Dus minstens 4u in water + zout onderdompelen (ongeveer 70 gram per liter water) en eventueel wat smaakmakers. Ik ben nu met gember, suiker, worchestershire, sojasaus, aan het experimenteren. Vloeistof eerst opkoken en laten afkoelen vooraleer je de kip erin doet
Uithalen, droogdeppen en bereiden zoals normaal.
Soms is dat spatchcock op de kamado, soms is dat gewoon met een droge rub in de oven op 180graden.En wat is bereiden zoals normaal? Wil ik zeker eens proberen!

Ik ga deze week nog wat verder finetunen aan mijn signature BBQ Burger.
Zelfgebakken brioche-buns
Een smashed & smoked hamburger patty met een stuk briekaas op gesmolten.
Krokant gebakken spek
Gegrilde rode ui
Verse geplukte pluksla.
home made honingmosterdmayonaise met eitjes van eigen kipjes.
I call it ...
The Brie Oche

Ik ga deze week nog wat verder finetunen aan mijn signature BBQ Burger.
Krokant gebakken spek
Gegrilde rode ui
Verse geplukte pluksla.
I call it ...
The Brie Oche
Wij eisen foto's!!!Ik ga deze week nog wat verder finetunen aan mijn signature BBQ Burger.
Krokant gebakken spek
Gegrilde rode ui
Verse geplukte pluksla.
I call it ...
The Brie Oche