Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke hoeveelheden ketchup (tomaten?), worcestershire saus, sojasaus en suiker ?Tonkatsu met zelfgemaakte tonkatsu saus. Tonkatsu is wel ok (al vaak kalfsvlees alla milanese gemaakt dus niet zo speciaal) maar die saus! Absurd goed.Bekijk bijlage 22528
Voor 600 ml saus, recept uit Japaneasy van Tim Anderson (ik heb de helft gemaakt en iets minder suiker er in gedaan):Welke hoeveelheden ketchup (tomaten?), worcestershire saus, sojasaus en suiker ?
Al kan ik begrijpen dat die saus lekker is met al die suiker erin ;p. Ik vond pure sojasaus in Japan al lekker met schnitzel op de rijst. (wegens gebrek aan iets anders in die banto boxen...)
Is dit een goed Youtube kanaal?Vincenzo's Plate zou het goedkeuren.

Ik leerde hem kennen door zijn filmpjes waar hij commentaar geeft op hoe andere mensen pasta maken en vooral molesteren. Maar zijn gerechten vind ik ook wel goed. Kijkt alleszins makkelijk weg. Max Mariola zijn filmpjes zijn ook oertypisch Italiaans (de playboy straalt er van af) maar ziet er wel allemaal goed uit. Dan heb je ook nog The Pasta Queen maar die vind ik iets té.Is dit een goed Youtube kanaal?
Ik kende het niet, de titels van een paar filmpjes en thumbnails deden niet echt hoog niveau vermoeden.
Maar ik vind de meeste kookkanalen op YouTube echt lame dus misschien ligt het aan mij.
edit: ha die kerel heeft ook een "gewone" site.

Say what sir?Leuk om te volgen:
Guga
Ik ben afgehaakt toen hij een prime-rib met Nutella begon in te smeren als 'dry-age' experimentSay what sir?
Ver-schrikkelijke mens vind ik dat

Als mens vind ik die ok. Als chef iets minder. Zijn filmpjes van 10min kan je makkelijk doorspoelen in 1 min.Say what sir?
Ver-schrikkelijke mens vind ik dat
Deze wil ik anders wel eens klaarmaken en vind ik best wel inspirerend:Als mens vind ik die ok. Als chef iets minder. Zijn filmpjes van 10min kan je makkelijk doorspoelen in 1 min.
Ik volg gelijkaardige profielen (of zie die alleszins regelmatig passeren), Binging with Babish past ook wel in dat rijtje vind ik.Ik volg er een paar maar degene die voor mij de beste, bruikbare recepten hebben:
Brian Lagerstrom
Chef Jack Owens
Sip and Feast
Spain on a Fork (ik haat die vent wel, met z’n gesmek altijd.
Not another cooking show
Leuk om te volgen:
Sam the cooking guy
Joshua Weissman
Guga
Ethan Chlebowski