Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Taco chronicles, is dat die docu vanuit het perspectief van de taco? Alleen al daarom vond ik hem biologerendHaha, komt wel sterker over in Engels. Mexicanen gebruiken nogal veel dat soort taal, was uiteraard een poging tot humor.
Mexicaanse taco's gebruiken tortilla's (van mais in het Zuiden/centrum en tarwe in het Noorden) maar die worden verwarmd zodat ze zacht zijn. Die U-vormige geroosterde zaken zijn puur Amerikaans.
Dan heb je veel soorten nog (aanrader: Taco Chronicles op Netflix). Hier thuis is de klassieker:
- varkenswang, bavet (rund), of gewoon gehakt qua vlees
- pico de gallo (gesneden mengsel groenten, veel koriander)
- verse guacamole
- room
- sla of gesneden kool
- harde witte kaas (Turkse peynir komt in de buurt, feta valt ook mee)
- chilisaus
Dat alles op een tortilla. Nogal een boeltje als je niet gewoon bent dat met de handen te eten.

Ja, je krijgt dan "de taco" die in een regionale tongval beschrijft wat hem zo uniek maakt, maar gelukkig is dat niet zo overdreven dat het kinderachtig wordt.Taco chronicles, is dat die docu vanuit het perspectief van de taco? Alleen al daarom vond ik hem biologerend![]()
Dan weet ik niet wat je fout doet maar als ik tomaten saus of soep maak dan is die altijd oranje na het mixen of hakselen en ik gebruik ook tomatenblokjes samen met echte tomaten en zelfs nog puree voor de smaak ????(samen met ajuin en soms look )Vandaag nog eens pasta met kip willen maken, maar de tomatensaus was alweer rood. En niet smeuïg oranje. Pastawater gebruikt, tomatenblokjes, en zelfs van miserie wat room op het einde maar ik krijg het echt niet goed.
Die TikTok filmpjes vertellen denk ik niet alles. Het laatste geheime recept zeggen ze niet. Wat ik daar zie als laatste beeld - het resultaat - ligt mijlenver van mijn resultaat. En ik volg nochtans letterlijk hun stappen. Wat ik daar zie, is echt om duimen en vingers van af te likken. Wat ik maak, tsjah, dat zie je dat ik dat gemaakt heb
![]()
![]()
Brah.Straks hamburgers. Met in balsamicoazijn en luikse siroop gebakken ajuin, een schel Val Dieu abdijkaas en een crumble van gebakken spek.
Brah.

Ik bak eerst wat spek, dan die juin erbij met wat balsamicoazijn en een paar lepels bruine suiker. Uurke stoven met deksel af en toe wat vocht erbij. Is goeie boel.Twas guuud. Dat zure van die azijn met dat extreem zoete van de siroop, en dat bovenop die gesmolten abdijkaas.![]()
NSFWStraks hamburgers. Met in balsamicoazijn en luikse siroop gebakken ajuin, een schel Val Dieu abdijkaas en een crumble van gebakken spek.
Als in dit recept?Het is hier mooi herfstig aan het worden dus tijd om 30 st kanelbullar te bakken![]()
www.laurasbakery.nl
Ongeveer ja, zelf heb ik dit recept gebruikt:Als in dit recept?
![]()
Kanelbullar - Zweedse kaneelbroodjes - Laura's Bakery
Met dit makkelijker recept maak je thuis kanelbullar, heerlijke Zweedse kaneelbroodjes. De broodjes kenmerken zich door de kardemom in het deeg.www.laurasbakery.nl