Wat heb jij gedaan vannacht?

nestorius

Well-known member
Crowdfunder FE
Aangezien we deze nacht van de avondklok verlost zijn en ik (en hoogst waarschijnlijk veel anderen) mij al de ganse tijd afvraag vanwaar al die commotie komt wil ik nu toch wel eens weten wat de gemiddelde forumganger zo al doet na 12 uur. Bij deze is de vraag gesteld. Toch zou ik er willen op aandringen dat het hier niet gaat om mensen te veroordelen of mensen te gaan uitlachen over of ze nu wel of niet nuttig / normaal of "weet ik veel wat voor commentaar er weer zou kunnen komen" bezig zijn maar gewoon om te weten. Dus gelieve het allen beschaafd te houden met het nodige respect voor elkaar.

Zelf heb ik hetzelfde gedaan zoals normaal na 12 uur, namelijk in mijn bed gelegen gezien ik toch wel redelijk mijn slaap nodig heb na een drukke werkweek en een kleine die er een sport van maakt om gemiddeld genomen rond 6 uur iedereen wakker te maken met gelach en gebrabbel.
 
Klotedictatuur, politiestaat van m'n kloten.

Eindelijk geen fucking avondklok; loop ik mulledronken naakt door m'n straat, rustig 'leef' van ons andreetje te zingen. Word ik wel niet tegengehouden door de fucking pigs. Kheb dan rationeel uitgelegd da er geen avondklok meer was moa plots smijten die mannen me op de grond en waren ze aant tieren dak moest kalm zijn. Da moe je nu nie zeggen tegen den dezen whi.
Dus juste voor meneer de juge verschenen en kmochten naar huis voorlopig.
Fucking politiestaat.




Dat was dus in m'n droom terwijl ik aan het slapen was vannacht :D
 
De volledige nachtklok lang, geslapen! 😍
Wat ook al geen evidentie is.
En anders is het ofwel naar prime/Netflix kijken, ofwel een toerke doen met den hond (serieus, nachtklok? Alsof de politie zich bezighoud met mensen die met een hond wandelen te gaan beboeten 🤷) en ik heb er geen seconde aan gedacht dat ik daarmee ooit de nachtklok aan het overtreden was. Ook nooit enig ander (politie)mens tegengekomen tenzij mensen die de vroege hebben en naar hun auto stapten.
 
Ik vind het toch wel fijn dat afgeschaft is. Niet dat ik daar zo vaak last van heb, maar ik woon op +100km van mijn ma, dus als ik daar 's avonds bleef mee eten (de periodes dat dat wel kon) was dat bij de koffie nadien toch wel het uur in de gaten houden. Gezien ik daar niet om de 2 dagen passeer hebben wij altijd wel veel te vertellen.
 
De volledige nachtklok lang, geslapen! 😍
Wat ook al geen evidentie is.
En anders is het ofwel naar prime/Netflix kijken, ofwel een toerke doen met den hond (serieus, nachtklok? Alsof de politie zich bezighoud met mensen die met een hond wandelen te gaan beboeten 🤷) en ik heb er geen seconde aan gedacht dat ik daarmee ooit de nachtklok aan het overtreden was. Ook nooit enig ander (politie)mens tegengekomen tenzij mensen die de vroege hebben en naar hun auto stapten.
Ik vraag mij dan af als ge snachts een toerke doet, is dit dan omdat je tijdens de dag geen tijd gehad hebt of je niet kan slapen of nog andere redenen?
 
Ik vraag mij dan af als ge snachts een toerke doet, is dit dan omdat je tijdens de dag geen tijd gehad hebt of je niet kan slapen of nog andere redenen?
ik doe dat ook soms om 22u of zo. Ik geniet er dan gewoon van dat bijna alles slaapt. Ik hou van de rust van de nacht. Een eenzame fietser, af en toe ergens nog iemand die tv kijkt, maar voor de rest uitgestorven straten :love:
 
Omdat ik niet kan slapen en het gewoon veel relaxter wandelen is als er geen kat te bespeuren is.
Het ochtendgloren zien, vind ik heerlijk! Vaak hangt er, zeker in de lente, nog zo een natuurgeur (neen, geen "beer"!!!) in de lucht, is echt puur ontspanning dan. Hond aan de lange lijn, gewoon kuieren en ontspannen!
 
Tour gedaan met de wagen tot het eerste tankstation op de autostrade. Daar wat drinken en zo van die snoepkes in geel en rode verpakking, rustig geabsorbeerd en dan rustig terug gekeerd. Daarna nog een document afgewerkt en dan pomp af in mijne nest gekropen. Een vaak voorkomend patroon hier.
 
Naar vrienden gegaan en daar tot ver na de nachtklok onder een terrasverwarmer zitten palaveren en drinken. Zalig om niet meer te pas en te onpas op mijn horloge te moeten zitten kijken.

Ik ben iemand die relatief weinig slaap nodig heeft (~6.5 uur) en ik ben (zoals veel vrienden van mij ook) nogal een nachtraaf. Ik ben dus toch echt wel blij dat die nachtklok eindelijk weg is. Ook al omdat ik het echt wel een dystopische maatregel vond, maar da's een andere discussie natuurlijk.
 
Komende nacht met wat vrienden bij iemand thuis. De alcohol zal alvast rijkelijk vloeien :)

ik moet zeggen, nu de horeca de prijzen nog eens opgeslagen heeft, zijn de plannen met de vrienden (waarvan velen door de lockdown hun tuin deftig hebben aangelegd) eerder om vaker bij mekaar iets te gaan drinken.
De accommodatie is er nu en het kost een fractie in de winkel van wat je op een terrasje betaalt.
 
Vannacht was het slapen... vraag het morgen opnieuw en het antwoord zal veel spannender zijn. Deze avond en nacht gaan we ons 's stevig laten gaan en er een mega fun & kinky nacht van maken :p
 
Terug
Bovenaan