Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar reis ik nu gratis? En het staat hier vol met reizen met de wagen maar bij mij geldt het dan niet?Aha dat zou hij er wel mogen bijzetten (Thuisland) ofzo
Want zo kan ik ook reizen voor 0 euro.
In Belgie natuurlijk
Onze vlucht heen en terug naar Mallorca is 140 Eur per persoon wel met RyanairHet zijn vooral de vluchten tegenwoordig die enorm duur zijn tov vroeger. En als je dan met 2 kinderen zit dan betalen die gewoon de volle pot. Met 4 heen en terug Spaanse regio juli/augustus is 1500-2000€.
Ben je vergeten dat je op een Belgisch forum zit ofzo?Waar reis ik nu gratis? En het staat hier vol met reizen met de wagen maar bij mij geldt het dan niet?
Wat is het verschil met een reis naar Frankrijk met de wagen dan ? Mensen sparen toch ook geld uit aan vliegtuig en ik leg meer KM af dan degene die naar het zuiden van Frankrijk rijden
Hier 313€ per persoon met Ryanair... Dus op 3 man is dat al 500€ verschil.Onze vlucht heen en terug naar Mallorca is 140 Eur per persoon wel met Ryanair
Hier 313€ per persoon met Ryanair... Dus op 3 man is dat al 500€ verschil.
Mits wat zoeken, kunt ge nog wel een mooi dealtje vinden:Het zijn vooral de vluchten tegenwoordig die enorm duur zijn tov vroeger. En als je dan met 2 kinderen zit dan betalen die gewoon de volle pot. Met 4 heen en terug Spaanse regio juli/augustus is 1500-2000€.
Maar, een vlucht om 06:30 valt ook wel wat buiten de mogelijkheden met een 3-jarig kind (je moet er dan om 5:30 zijn, dus 4:30 vertrekken)
Klopt. Er zijn nog goedkopere vluchten, maar ik heb Ryanair ertussen gefilterd omdat je toch altijd met extra kosten zit daar.Lol van Deurne zelf
Misschien moet je eens deftig de topic titel lezen. Kan ik er niet aan doen dat ik dit goedkoper kan dan jij. Maar er is letterlijk geen enkel verschil tussen iemand die van België naar Frankrijk rijdt en airbnb doet dan bij mij.Ben je vergeten dat je op een Belgisch forum zit ofzo?
Ja, alles in.Zit daar ook al alles qua eten/drinken in gerekend? Benzine?
Of enkel vlucht en hotel?
Als je het nu nog niet snapt zal je het nooit snappenMisschien moet je eens deftig de topic titel lezen. Kan ik er niet aan doen dat ik dit goedkoper kan dan jij. Maar er is letterlijk geen enkel verschil tussen iemand die van België naar Frankrijk rijdt en airbnb doet dan bij mij.

Afstand zal het wel niet zijn aangezien ZA 2x groter is dan Frankrijk. Peage hebben we ook op alle nationale wegen. Bvb als ik naar Joburg moet rijden betaal ik 17EUR enkel en dat is maar één op één klein gedeelte. Dagen met crazy verkeer hebben we ook. Moet maar eens naar/van kerst verlof naar Moz rijden hou je vast aan soms 70u vast te zitten.Als je het nu nog niet snapt zal je het nooit snappen
Misschien moet jij eens met je auto tot Frankrijk rijden wie weet snap je het dan wel![]()

PS: en voor alle mopjes komen, neen niet de Cap D'agde die zo welbekend is. 3km zuidelijker, waar het kindvriendelijk is. Geen gangbangs op mijn verlof dankuwel.