Wat heb jij betaald voor je reis?

Aha dat zou hij er wel mogen bijzetten (Thuisland) ofzo :)

Want zo kan ik ook reizen voor 0 euro.

In Belgie natuurlijk
Waar reis ik nu gratis? En het staat hier vol met reizen met de wagen maar bij mij geldt het dan niet?

Wat is het verschil met een reis naar Frankrijk met de wagen dan ? Mensen sparen toch ook geld uit aan vliegtuig en ik leg meer KM af dan degene die naar het zuiden van Frankrijk rijden

Het zijn vooral de vluchten tegenwoordig die enorm duur zijn tov vroeger. En als je dan met 2 kinderen zit dan betalen die gewoon de volle pot. Met 4 heen en terug Spaanse regio juli/augustus is 1500-2000€.
Onze vlucht heen en terug naar Mallorca is 140 Eur per persoon wel met Ryanair

Waar reis ik nu gratis? En het staat hier vol met reizen met de wagen maar bij mij geldt het dan niet?

Wat is het verschil met een reis naar Frankrijk met de wagen dan ? Mensen sparen toch ook geld uit aan vliegtuig en ik leg meer KM af dan degene die naar het zuiden van Frankrijk rijden
Ben je vergeten dat je op een Belgisch forum zit ofzo?

Hier 313€ per persoon met Ryanair... Dus op 3 man is dat al 500€ verschil.

Ahja zie dan zouden onze vluchten al meer dan dubbel zo duur zijn.
Aangezien wij heel flexibel zijn hebben we gewoon de goedkoopste vluchten kunnen nemen

Het zijn vooral de vluchten tegenwoordig die enorm duur zijn tov vroeger. En als je dan met 2 kinderen zit dan betalen die gewoon de volle pot. Met 4 heen en terug Spaanse regio juli/augustus is 1500-2000€.
Mits wat zoeken, kunt ge nog wel een mooi dealtje vinden:

1720519509179.png

Mits wat zoeken, kunt ge nog wel een mooi dealtje vinden:

Bekijk bijlage 31049

Maar, een vlucht om 06:30 valt ook wel wat buiten de mogelijkheden met een 3-jarig kind (je moet er dan om 5:30 zijn, dus 4:30 vertrekken)
De reden dat we naar Mallorca gaan, en niet Menorca, is ook simpelweg omdat er veel meer vluchten zonder overstap naar Mallorca zijn waardoor die reistijd beperkt wordt.

Net nog eens gekeken op de website van Iberostar, en dezelfde kamer, zelfde periode geeft 4790€ zonder korting.

Ben je vergeten dat je op een Belgisch forum zit ofzo?
Misschien moet je eens deftig de topic titel lezen. Kan ik er niet aan doen dat ik dit goedkoper kan dan jij. Maar er is letterlijk geen enkel verschil tussen iemand die van België naar Frankrijk rijdt en airbnb doet dan bij mij.

ben eind juni nog voor 315 euro per persoon voor een week naar Kreta (Chania) geweest, dit was hotel incl. ontbijt + vluchten :biglaugh:

niet zo passief-agressief, ga er gewoon op in of laat het
Misschien moet je eens deftig de topic titel lezen. Kan ik er niet aan doen dat ik dit goedkoper kan dan jij. Maar er is letterlijk geen enkel verschil tussen iemand die van België naar Frankrijk rijdt en airbnb doet dan bij mij.
Als je het nu nog niet snapt zal je het nooit snappen :)

Misschien moet jij eens met je auto tot Frankrijk rijden wie weet snap je het dan wel ;)

Als je het nu nog niet snapt zal je het nooit snappen :)

Misschien moet jij eens met je auto tot Frankrijk rijden wie weet snap je het dan wel ;)
Afstand zal het wel niet zijn aangezien ZA 2x groter is dan Frankrijk. Peage hebben we ook op alle nationale wegen. Bvb als ik naar Joburg moet rijden betaal ik 17EUR enkel en dat is maar één op één klein gedeelte. Dagen met crazy verkeer hebben we ook. Moet maar eens naar/van kerst verlof naar Moz rijden hou je vast aan soms 70u vast te zitten.

Ja de diesel en toll is goedkoper hier maar je kan perfect ook naar andere landen rijden in EU waar er geen peage is. Wat idd niet hebben zijn de vuile Franse wc en de Fransen zelf.

Maar goed ik ben nog altijd eens benieuwd wat er zo verschillend is en idd het verleden genoeg naar Franse ski vakanties gereden soms 3x per jaar.

Laatst bewerkt:
Bestemming: Parijs (Olympische Spelen) + Cap D'Agde + Castres
Aantal volwassenen/kinderen: 2 +1 kind - Parijs zonder kind
Periode: 02/08 - 25/08
Aantal dagen/nachten: 23
Transport: (bedrijfs)auto
Type verblijf: hotel Parijs, appartement vlak aan de zee + huis met zwembad
Kostprijs: 500€ hotel Parijs. De rest in huisjes van de schoonfamilie. Péage +/-200€, naft exclusief.
Geboekt via/wanneer: gebeld in maart naar de schoonfamilie
Extra info: Goeie schoonfamilie gekozen :)
Dochter is 2.5j, ze zal dagelijks van de gratis zee kunnen genieten en papa met koud pintje en een boek onder parasol op't strand. Centjes sparen want binnenkort beginnen de verbouwingen.

PS: en voor alle mopjes komen, neen niet de Cap D'agde die zo welbekend is. 3km zuidelijker, waar het kindvriendelijk is. Geen gangbangs op mijn verlof dankuwel.

Bestemming: Sankt Moritz
Aantal volwassenen/kinderen: 2 +1 kind
Periode: augustus
Aantal dagen/nachten: 10+1
Transport: (bedrijfs)wagen
Type verblijf: hotel Intersoc, dus all-in
Kostprijs: ~3100 euro (Intersoc), 100 euro péage, 150 euro hotel (tussenstop) op heenweg

Bestemming: roadtrip Tsjechië - Oostenrijk - Slovenië - slovakije - polen
Aantal volwassenen/kinderen: 2 + 3 kinderen (klein)
Periode: 1 maand, juni 2024
Aantal dagen/nachten: 26
Transport: auto
Type verblijf: beetje airb&b, wat verblijf bij familie/vrienden en kort op de camping
Kostprijs: 820 euro voor alle transport (vooral naft, 5500km) + 730 euro alle verblijf + 1580 euro de rest (eten & activiteiten) = 3150 euro
Geboekt via/wanneer: tussen 1 dag en 2 weken op voorhand via online booking.com/airb&b/google.
Extra info: een maand is precies korter dan het lijkt. Verblijf en activiteiten waren waarschijnlijk X2 moesten we niet bij familie en vrienden verblijven. Dus 5500 euro. Alles wel wat duurder doordat we met 5 zijn.
Was heel plezant maar beetje te druk achteraf gezien met een 0,2 en 4 jarige. De jongste was 1 maand oud bij vertrek.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan