Zit jij hier niet overal te stoefen met zowel uw dikke pree en dikke pree van uw madam en eveneens de meesterbelegger cege met dikke portefeuille?
1) Ik post 1x per jaar in de loon thread - daarvoor dient die
2) Het zou raar zijn om te stoefen met de pree van de madam, want daar is niks om over te stoefen tenzij je "below average" stoefwaardig vindt. Tenzij elk loon voor een geschoolde dat meer dan in 2000 per maand al stoefen is...
3) Meesterbelegger valt wel mee. Indexen FTW
Ik zou zeggen gewoon doen, enjoy life. Een paar duizend euro is geen pijn aan het hart waard.
Wel, ik enjoy weinig life als ik paar duizend euro's wegpis voor niks. Het is toch een fair statement 'ik ben niet bereid 6000+ te betalen voor een skireis' ? Waar zou de grens moeten liggen dan volgens jou ? 10k, 15k, 20k ? Ik vind 3000-4000 voor een skireis al een beetje pijnlijk. 6000-7000 vind ik er over.
Zeker als je weet dat die kinders maar 2h per dag skien. En ik 4 of 5d per dag ski, de helft van de tijd maar halve dagen want de kinderen willen gaan wandelen of spelen of whatever. En de madam skiet in totaal misschien 3 of 4d, meestal maar halve dagen. En de baby skit niet, dus daar moet ofwel iemand voor in het hotel blijven of die in de kiddoclub droppen, maar de club is ook geen 24h per dag open.
Dus voor die setup, ja, dan is 6000-7000 heel veel geld. Moesten ze 16y zijn en we kunnen gewoon met zijn allen volledige dagen skien, fair enough
En check anders eens kriski of snowmania. Bieden ook lessen aan voor kinderen en zal misschien al 1000euro goedkoper kunnen. Intersoc is echt overpriced.
Intersoc is niet noodzakelijk overpriced. Je hebt gewoon veel features die je niet kunt uitschakelen. Er is volpension, er is een club voor de kinderen, lessen in het Nederlands, buffet smorgens-smiddags-savonds, avondanimatie voor kinderen en volwassenen en bijhorende schoentjesdienst. Grote plus voor mij, er zijn winterwandelingen. Ik doe er toch elke keer paar mee als het ofwel crap weer is of ik heb pijntje ergens en ik ski niet mee of ik heb maar 1-2h in de ochtend en geen zin/tijd om naar boven te gaan of ik heb zin in een wandeling. Die features bij clubmed of zo kosten 8-9-10k.
Je kunt echter wsch 1k schrappen door ergens anders te boeken en het volpension wegdoen, het buffet wegdoen, de club wegdoen, de lessen niet in het Nederlands. Maar dan is het 5000-6000 en dan hebben we er als ouders helemaal geen hol meer aan. Want dan zijn we basically gewoon kinderen aan het aankleden, strijd aan het ontbijt, 1h skien, en dan strijden met lunchpakketten en/of restaurant om s avonds dan om 17h dood te vallen en opnieuw te mogen strijden met avondeten. De kinderen zijn 2 5 5. De 2 oudste vinden het skien leuk, maar het is niet dat ze binnen 10y er nog giga herinneringen aan zullen hebben. Het moet voor ons ook nog leuk zijn, zeker voor die centen.
Buiten de schoolvakanties is redelijk zalig met Intersoc. De prijs is interessant. Er is meestal geen kat in het hotel (vorig jaar misschien 20 kinderen in totaal), skilessen zijn groepjes van 4-5 kinderen en 2 moni's. Als je gaat wandelen met de gids, is het met 5 man en de gids. Restaurant is niet druk.
En koop u dan ne plastic intex ipv hottub, zolang k3 water heeft om in te splashen zullen die wel content zijn ;-)
Ik wil geen plastic intex. Ik wil een houten hottub met een kachel, just because I can.
Je beseft dat je je eigen argument omkeert. "enjoy life" en 2 sec later "koop een intex want dat is goedkoper". Wel, het is mijn recht om liever de hottub met kachel te willen ipv een skireis, just because I can want het zijn mijn centen.