Wat heb je vandaag op TV gezien ?

De MIA's

Ik heb niets tegen inclusiviteit op zich, maar om nu iemand te laten winnen die geen enkel detecteerbaar muzikaal talent heeft vind ik echt een brug te ver. Ja jij daar, Metejoor.

Dat kleed van Pommelien ... euh.... zit vandaag in de compostbak ?

Omvergeblazen door Charlotte Adigery haar performance. Wereldklasse. Met karaellenverzen uit den aldi wel.
 
De MIA's vond ik ook een dieptepunt, het leek erop dat het vooral een show voor zichzelf was. Humo, dat de muzieksector toch genegen is, is vernietigend:
Er zijn ook veel te veel award shows op amper 2 weken want er zijn nog de Gouden K's en de Gouden Schoen gepasseerd, deze zaterdag dan nog de Kastaars. Allemaal met ongeveer dezelfde format en ze duren me allemaal te lang. Het lijkt me geen goed idee om ze allemaal zo te concentreren op een korte periode.
 
Eerst Witse dan wa tappen ,de meiden moeten toch niet al het werk doen hé .
 
Ik ben best nog wel tolerant als het op "platte kak" aankomt qua televisie, maar die "grootse" Kastaars-show vandaag is toch echt wel pure cringefest... :unsure:

Xander Derycke zal nu ook wel aan het genieten zijn :laugh:
 
De kastaars... Hoe cringe idd... En sorry maar hoelang gaat de dood van Nicole nog uitgemolken worden? Jezus het is wel goed geweest. Het mens werd bij leven constant uitgelachen en nu is ze precies moeder Teresa.
 
Xander Derycke zal nu ook wel aan het genieten zijn :laugh:
Hij was er al mee aan het lachen:
Hij heeft zich daarna nog de hele avond geamuseerd (of geërgerd):

Ik snap die prijzen niet, het is oubollig en je kan er niet echt mee uitpakken, het zijn niet de Emmy's.
Volgende maand zijn de meesten het al vergeten en gaat dat iets zijn om terug naar Nonkels te kijken of de Q-music show met Dorothée door die prijs? Ik denk het niet.
 
Ipv drie award shows op een week zouden ze beter een People's choice awardshow doen.
De optredende artiesten op de mia's waren trouwens bijna één op één gelijk aan die van de gouden K's 🤷‍♂️
 
De MIA's

Ik heb niets tegen inclusiviteit op zich, maar om nu iemand te laten winnen die geen enkel detecteerbaar muzikaal talent heeft vind ik echt een brug te ver. Ja jij daar, Metejoor.

Dat kleed van Pommelien ... euh.... zit vandaag in de compostbak ?
In tegenstelling tot die Kastaars vond ik De Mia's wel genietbaar om naar te kijken.
Was die Kastaars nu niet één uitgerokken aflevering van het ergerlijke James De Musical waar ze andere teksten plakken op bestaande songs?


Omvergeblazen door Charlotte Adigery haar performance. Wereldklasse. Met karaellenverzen uit den aldi wel.
Zo'n fantastisch album uitgebracht, wereldklasse.
En dan gaat 'album vh jaar' naar... Metejoor! 🙄
Wie stemt eigenlijk voor deze dingen?
 
Hij was er al mee aan het lachen:
Hij heeft zich daarna nog de hele avond geamuseerd (of geërgerd):

Ik snap die prijzen niet, het is oubollig en je kan er niet echt mee uitpakken, het zijn niet de Emmy's.
Volgende maand zijn de meesten het al vergeten en gaat dat iets zijn om terug naar Nonkels te kijken of de Q-music show met Dorothée door die prijs? Ik denk het niet.

Kers op taart
 
In tegenstelling tot die Kastaars vond ik De Mia's wel genietbaar om naar te kijken.
Was die Kastaars nu niet één uitgerokken aflevering van het ergerlijke James De Musical waar ze andere teksten plakken op bestaande songs?

Zo'n fantastisch album uitgebracht, wereldklasse.
En dan gaat 'album vh jaar' naar... Metejoor! 🙄
Wie stemt eigenlijk voor deze dingen?
Op de sectorprijzen na (die even vlugvlug vermeld werden), wordt er bij de MIA's door het publiek gestemd waardoor het wel begrijpelijk is dat een naam zoals Charlotte Adigery weinig kans maakt.
 
Kastaars bekeken op zondag. Heel veel kunnen doorspoelen godzijdank. Ons kent ons. Jij bent goed bezig vriend. Applaus!
 
Op de sectorprijzen na (die even vlugvlug vermeld werden), wordt er bij de MIA's door het publiek gestemd waardoor het wel begrijpelijk is dat een naam zoals Charlotte Adigery weinig kans maakt.
Wel goed dat ze de sectorprijs kregen voor beste produktie.
Is eigenlijk een Dewaele Bros plaat (rechtstreeks from the DeeWee) waarbij de broertjes een zeer knappe produktie deden.

Ze mogen wat mij betreft terug zo eens een Soulwax/2 Many DJ's & Friends organiseren in de Lotto Arena.
 
aflevering 4 van "Onze Natuur"

mooi in beeld gebracht, en Wim Opbrouck als voice over is 🤩

maar: het zijn of vogels, of insecten. soms een hert of een everzwijn, maar veel variatie zit er niet in, precies. toch wel jammer dat de natuur in België zo beperkt lijkt.
 
Terug
Bovenaan