Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Soms zie ik een programma op TV, of fragmentje, maar niet de moeite om eigen topic te openen.
Kan je hier misschien aanraden of afraden.
-------------------------------------------------------------------------

Gisteren toevallig op de 25 jaar Canvas quiz blijven steken.

De quiz zelf is niet zo speciaal.
Maar ik vond het enorm grappig de typische interacties in de quizploegen zelf.

Doordat het niet echt een tv-programma is maar eerder een Quiz bij de VRT , die met niet zo opvallende camera's worden gefilmd krijg je heel leuke tv en zijn de deelnemers heel spontaan (en niet zoals bij de typisch beeldbuis quiz).

Aflevering 2 staat opgenomen.
 
Fear factor. Ik ben wel fan van Agnew dus dit was best vermakelijk. Herriner mij vaag dingen van de editie met Grootaers (moet toen een peuter geweest zijn) maar herriner mij dan vooral de gore eetproeven en die ontbreken in deze versie wat goed is
 
Fear factor. Ik ben wel fan van Agnew dus dit was best vermakelijk. Herriner mij vaag dingen van de editie met Grootaers (moet toen een peuter geweest zijn) maar herriner mij dan vooral de gore eetproeven en die ontbreken in deze versie wat goed is

Ik begon met verkeerde verwachtingen naar het programma te kijken omdat ik "Fear Factor" in mijn geheugen blijkbaar verward had met "Now Or Never", een ander programma met Grootaers uit de jaren negentig dat specifiek ging over het overwinnen van fobieën in ruil voor geld. Ik ging er de voorbije tijd van uit dat dát programma een reboot ging krijgen. De originele Fear Factor heb ik voor zover ik me herinner nooit actief gevolgd dus kan ik niet echt vergelijken. De originele Fear Factor werd ook pas vanaf 2005 uitgezonden zag ik op Wiki, dus ik betwijfel of gij toen nog een peuter waart en ik vermoed dat gij het dus mss ook verward hebt met Now Or Never (waarin idd vaak gore eetproeven zaten)? ;)

Ondanks de verkeerde verwachtingen, vond ik het op zich ook wel vermakelijk. Dat alles hier in de buurt op Be-Mine werd opgenomen, is persoonlijk extra leuk gegeven om het te volgen. Enkel het overdreven gedrag (zijn stemverheffingen enz) van Agnew irriteerde me soms wel. Dat is uiteraard nu eenmaal hoe hij is/doet, ook in zijn shows, maar in dit programma stoorde me het nog meer dan in zijn shows (de inhoudelijke kant van zijn humor heb ik wel altijd kunnen appreciëren)
 
Ik begon met verkeerde verwachtingen naar het programma te kijken omdat ik "Fear Factor" in mijn geheugen blijkbaar verward had met "Now Or Never", een ander programma met Grootaers uit de jaren negentig dat specifiek ging over het overwinnen van fobieën in ruil voor geld. Ik ging er de voorbije tijd van uit dat dát programma een reboot ging krijgen. De originele Fear Factor heb ik voor zover ik me herinner nooit actief gevolgd dus kan ik niet echt vergelijken. De originele Fear Factor werd ook pas vanaf 2005 uitgezonden zag ik op Wiki, dus ik betwijfel of gij toen nog een peuter waart en ik vermoed dat gij het dus mss ook verward hebt met Now Or Never (waarin idd vaak gore eetproeven zaten)? ;)

Ondanks de verkeerde verwachtingen, vond ik het op zich ook wel vermakelijk. Dat alles hier in de buurt op Be-Mine werd opgenomen, is persoonlijk extra leuk gegeven om het te volgen. Enkel het overdreven gedrag (zijn stemverheffingen enz) van Agnew irriteerde me soms wel. Dat is uiteraard nu eenmaal hoe hij is/doet, ook in zijn shows, maar in dit programma stoorde me het nog meer dan in zijn shows (de inhoudelijke kant van zijn humor heb ik wel altijd kunnen appreciëren)
6 jaar in 2005 dus een kleuter dan. Agnew zijn manier van doen vond ik dan weer wel geslaagd, hij zou ook geen meerwaarde hebben als hij de klassieke presentator zou zijn
 
Ik begon met verkeerde verwachtingen naar het programma te kijken omdat ik "Fear Factor" in mijn geheugen blijkbaar verward had met "Now Or Never", een ander programma met Grootaers uit de jaren negentig dat specifiek ging over het overwinnen van fobieën in ruil voor geld. Ik ging er de voorbije tijd van uit dat dát programma een reboot ging krijgen. De originele Fear Factor heb ik voor zover ik me herinner nooit actief gevolgd dus kan ik niet echt vergelijken. De originele Fear Factor werd ook pas vanaf 2005 uitgezonden zag ik op Wiki, dus ik betwijfel of gij toen nog een peuter waart en ik vermoed dat gij het dus mss ook verward hebt met Now Or Never (waarin idd vaak gore eetproeven zaten)? ;)

Ondanks de verkeerde verwachtingen, vond ik het op zich ook wel vermakelijk. Dat alles hier in de buurt op Be-Mine werd opgenomen, is persoonlijk extra leuk gegeven om het te volgen. Enkel het overdreven gedrag (zijn stemverheffingen enz) van Agnew irriteerde me soms wel. Dat is uiteraard nu eenmaal hoe hij is/doet, ook in zijn shows, maar in dit programma stoorde me het nog meer dan in zijn shows (de inhoudelijke kant van zijn humor heb ik wel altijd kunnen appreciëren)
Die waren er bij Fear Factor ook (want ik herriner me Fear Factor wel en Now or Never niet).

Edit;
Dat stukje met Freddy vlak erna herrinner ik me nog goed! 😂😂
 
Fear factor. Ik ben wel fan van Agnew dus dit was best vermakelijk. Herriner mij vaag dingen van de editie met Grootaers (moet toen een peuter geweest zijn) maar herriner mij dan vooral de gore eetproeven en die ontbreken in deze versie wat goed is

Zou het niet kunnen dat ze nu meer moeten opletten wat ze doen ?
Eten van (levende) dieren voor de fun ?

Er zullen veel mensen op hun tenen getrapt zijn (of sneller van zich laten horen door sociale media) dan vroeger.
 
Fear factor. Ik ben wel fan van Agnew dus dit was best vermakelijk. Herriner mij vaag dingen van de editie met Grootaers (moet toen een peuter geweest zijn) maar herriner mij dan vooral de gore eetproeven en die ontbreken in deze versie wat goed is
In de laatste WTTAA podcast werd dit ook specifiek vermeld dat hijzelf daar ook nooit fan van was in de originele Fear Factor en dat dat nu dus ook zo goed als niet erin zit.

Net ook nog de eerste aflevering van Fear Factor gezien en ik vind het echt goed. Ik snap ook wel dat veel mensen zich gaan ergeren aan Alex, maar langs de andere kant maakt hij het programma ook wel unieker op die manier.
 
Laatst bewerkt:
Ter info; naar aanleiding van 25 jaar Canvas zijn Neveneffecten, In De Gloria, Alles Kan Beter, Peulengaleis enz. nu te bekijken op VRT Max. Allen daarheen!
Wel geen Willy's en Marjetten of BDZ, maar dat komt door BDP. Vraag me af of ze ooit nog dingen met hem gaan tonen.
 
Ter info; naar aanleiding van 25 jaar Canvas zijn Neveneffecten, In De Gloria, Alles Kan Beter, Peulengaleis enz. nu te bekijken op VRT Max. Allen daarheen!
Wel geen Willy's en Marjetten of BDZ, maar dat komt door BDP. Vraag me af of ze ooit nog dingen met hem gaan tonen.
Ah goeie tip merci! Die Neveneffecten wou ik onlangs nog eens kijken maar vond ik niet op YouTube.
 
Op Canvas werd onlangs Wij, vrouwen uitgezonden over de strijd voor vrouwengelijkheid. Het was een hele resem van beperkingen waar de wet en de gemeenschap de helft van de bevolking oplegde. Soms onaangenaam om naar te kijken wat voor onrecht vroeger bestond maar het geeft een goed overzicht hoe de situatie doorheen de jaren is veranderd.
 
Terug mee met Fear Factor. Blijf het wel entertained vinden, maar niet per se een must see. Prima op de achtergrond.

Ik heb wel het idee dat sommige challenges wat te makkelijk zijn of ze onderschat hebben hoe makkelijk/snel de kandidaten ze volbrengen. Het mag wat pittiger soms.
 
Terug
Bovenaan