Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Schone Schijn wordt terug uitgezonden op VTM. Weet nog hoe ik als kind daar altijd naar moest kijken als dat opstond thuis, en dat ik er niet zo heel veel aan vond.

Maar nu ik als volwassene die humor wel volledig snap is dat toch wel echt een parel van een serie :love:
Heb ook altijd een zwak voor terugkerende humor, en die reeks zit er vol van.

:love:
 
Die reeks over de levenslange. Die Ashley Van De Velde zit daar echt nog met een gevoel van ‘en toch had ik gelijk’. Die mag nog wel efkes langer blijven zitten.
 
Het perfecte plaatje: Er wordt weer een blik B en C BV's opengetrokken voor dit hersenloze nergens toe leidende programma, maar uiteindelijk vielen de resultaten van de foto's best wel mee. Er werd vrij creatief omgegaan met die eerste opdracht, ik denk dat er veel zijn die voor een eerste keer niet veel verder komen dan de gewone vakantiekiekjes, zo gekadreerd dat er sowieso een afgekapt lichaamsdeel te bewonderen is. Het wordt wel nergens technisch, mss een kleine bummer hier, dus als kijker vraag ik me wel af wat de uiteindelijke doelgroep is. Een workshop hier en daar zou het programma naar een iets hoger niveau tillen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Op een ander van Karine Claassen. Aflevering van Pius X in Antwerpen. Heiliger dan de Paus en intussen ook vertoevend buiten de moderne Kerk omdat ze te conservatief zijn. Ooit eens naar zo'n Tridentijnse mis geweest omdat ik wat mensen ken in dat ultrakatholiek milieu. Héél fascinerend vind ik wel, dat je je zo kan overleveren aan een geloof. Daar zit een schoonheid in. Ik zou wel zeer zenuwachtig worden rond de overste, die komt me heel pedant over - al kan je volgens mij daar ook heel goede gesprekken mee voeren.
 
Op een ander van Karine Claassen. Aflevering van Pius X in Antwerpen. Heiliger dan de Paus en intussen ook vertoevend buiten de moderne Kerk omdat ze te conservatief zijn. Ooit eens naar zo'n Tridentijnse mis geweest omdat ik wat mensen ken in dat ultrakatholiek milieu. Héél fascinerend vind ik wel, dat je je zo kan overleveren aan een geloof. Daar zit een schoonheid in. Ik zou wel zeer zenuwachtig worden rond de overste, die komt me heel pedant over - al kan je volgens mij daar ook heel goede gesprekken mee voeren.
Ik heb hier ook naar gekeken, die overste is inderdaad een zeer 'aanwezig' persoon.
 
Terug
Bovenaan