Wat heb je vandaag gekocht?

Wat ik me al een tijdje af vraag: Is jouw familiemythe nu bevestigd? (En wat was ze? 😅)

Hier blijk ik vooral eigen kweek: 98,4% Noord- en West-Europees; 1,6% Iberisch.

Bij mijn madam was het exotischer en klopte het totaal niet met wat er gedacht werd in de familie: 30% Angelsaksisch, 28% Noord- en West-Europees, 27% Scandinavisch, 12% Italiaans en 3% Baltisch.

Bevestigde trouwens ook dat ik het kind ben van mijn vader/moeder + dat mijn vader/moeder het kind zijn van mijn grootouders, er waren DNA-linken naar neven/nichten en nonkels/tantes aan alle kanten die ook DNA hadden laten onderzoeken. :laugh:

Leuk om eens te doen!
Nog niet van gekomen van ze te gebruiken omdat mijn vrouw wat weigerachtig was. Tot we naar Lieven Scheire zijn DNA show keken dit weekend :lol:

2 hemdjes aan min 20% (Inbe4 you ask, geen Flanel, maar 1 linnen met streepjes en 1 met grote karookes)
En een jeans in bestelling, ook aan 20%

Ik had nog ne voucher liggen van 12,50 euro, en ondertussen hebben ze ze weer verdiend daar...

En ja, Levi's jeans is duur geworden tegen de laatste keer dat ik er nog gekocht had. Het model dat ik heb besteld is geklede jeans, slim, en basisprijs was 129,95. Nu levis zijn wel kwaliteit, maar was effe verschoten wel...
511 of 512?

Kijk goed rond op Amazon - die durven daar vaak te staan voor 60-70 EUR en het is klak dezelfde.

Wel meerdere exemplaren bestellen want de kwaliteitscontrole van Levi's is uit eigen ervaring zo slecht dat twee dezelfde broeken een enorm verschil kunnen hebben in pasvorm.

511 of 512?

Kijk goed rond op Amazon - die durven daar vaak te staan voor 60-70 EUR en het is klak dezelfde.

Wel meerdere exemplaren bestellen want de kwaliteitscontrole van Levi's is uit eigen ervaring zo slecht dat twee dezelfde broeken een enorm verschil kunnen hebben in pasvorm.
Agreed. Ik koop Levi's jeans enkel nog maar in de winkel en nadat ik ze gepast heb.

511 of 512?

Agreed. Ik koop Levi's jeans enkel nog maar in de winkel en nadat ik ze gepast heb.

T'is een 511, en idd de verkoopster zei me net hetzelfde, je moet ze passen. Maar vandaag de eerste keer gedragen, en i love them. Zo goed dat ik nog eentje in de winkel heb laten leveren voor morgen.

Ik ben zo ene, als ik iets heb dat me aanstaat koop ik soms meerdere stuks. Maar passen doe ik zeker en vast. Zo zalig diegene die ik vandaag heb gedragen moest niks ingekort worden, wat het best is uiteraard. Heb dan ook geen courante maat in Levi's. Dus was verbaasd, van de eerste keer goed, hopelijk morgen dus ook.

En zoals gezegd was wat afgeschrikt door de term slim, maar in jeans is dat gewoon wat smaller aan de pijpen, itt skinny jeans, weeral iets dat ik dus heb bijgeleerd, maar jeans Altijd passen is de boodschap. Wel leuk dat ze bij zeb kunnen inkorten indien nodig, maar water in de kelder, dan mag ie gelijk terug... Dus hoop terug een good first fit.

Wel maar 10% korting deze keer :(

Die actie was net afgelopen

Is 512 ook goed dan?

T'is een 511, en idd de verkoopster zei me net hetzelfde, je moet ze passen. Maar vandaag de eerste keer gedragen, en i love them. Zo goed dat ik nog eentje in de winkel heb laten leveren voor morgen.

Ik ben zo ene, als ik iets heb dat me aanstaat koop ik soms meerdere stuks. Maar passen doe ik zeker en vast. Zo zalig diegene die ik vandaag heb gedragen moest niks ingekort worden, wat het best is uiteraard. Heb dan ook geen courante maat in Levi's. Dus was verbaasd, van de eerste keer goed, hopelijk morgen dus ook.

En zoals gezegd was wat afgeschrikt door de term slim, maar in jeans is dat gewoon wat smaller aan de pijpen, itt skinny jeans, weeral iets dat ik dus heb bijgeleerd, maar jeans Altijd passen is de boodschap. Wel leuk dat ze bij zeb kunnen inkorten indien nodig, maar water in de kelder, dan mag ie gelijk terug... Dus hoop terug een good first fit.

Wel maar 10% korting deze keer :(

Die actie was net afgelopen

Is 512 ook goed dan?
Toevallig 'rock cod' van kleur? :P

512 is slim + tapered aan de voetopening

Iets hoger % elasteen dus ook wel stretchier.

Maar weeral opgelet hier en weeral iets dat nergens op slaat imho: binnen een bepaald model van Levi's kan de samenstelling ook variëren.

De ene 511 is vb. 98% katoen terwijl een andere kleur 95% is wat een enorm verschil maakt in fit en gevoel.

Passen en voelen!

Uhm, iets me chicken in de naam, maar weet niet of dat slaat op kleur of model

'Chicken of' noemt het, en ook nog black and blue denim

Levis flex eco performance staat er ook op het etiket, ik ken er niks van, maar is mooi donkerblauw, met lichte egale fading, niet enkel op een bepaald deel, maar overal gelijk dus.

Dus morgen toch eens vergelijken ze

Laatst bewerkt:
71sVjxSfpIL._AC_SX679_.jpg

kan wel eens interessant zijn om het verbruik op de bureau te zien.
staat wellicht ook mooi in de home studio en ziet er solide materiaal uit.

Leggings. Om zeker te zijn dat de ‘modesty’ op school compleet is. Dat wordt echt tweede natuur, je wordt in een school op álles afgerekend behalve op je wel of niet kunnen lesgeven. Dus een under-armour voorzien, legging onder kleedjes en alles met een halsuitsnijding lager dan de sleutelbeenderen ook voorzien van een top. Ah ja, want een geschiedenisleraar die het verschil tussen Romaans en Gotisch niet kent is prima, maar Christus bescherm u als een leerling zou weten dat je knieën hebt.
(**ervaringen opgedaan in de meer kleinburgerlijke scholen van WVl. Niet representatief voor overal)

Toevallig 'rock cod' van kleur? :p

512 is slim + tapered aan de voetopening

Iets hoger % elasteen dus ook wel stretchier.

Maar weeral opgelet hier en weeral iets dat nergens op slaat imho: binnen een bepaald model van Levi's kan de samenstelling ook variëren.

De ene 511 is vb. 98% katoen terwijl een andere kleur 95% is wat een enorm verschil maakt in fit en gevoel.

Passen en voelen!
Toch zotjes, en klopt helemaal wat je zegt, 2 'identieke' levis gekocht, en als ik ze naast elkaar leg heeft 1tje ervan een lichte fade en de andere is echt donkerblauw

Vic Firth SIH2 Drummer's Headphones

Kan ik ook eens met een nummer mee (proberen te) drummen ipv enkel wat te improviseren....

een setje van 40 USA nummerplaten.

99 euro bij amazon.

Overpriced volgens sommigen, maar ik vind het wel een leuke gimmick.

It's decoration time !!

Degene van Delaware vliegt wel in de vuilbak :p

Na een dikke 10 jaar nog eens een gaming pc gekocht. PC gaming is niet in de beste staat heb ik de indruk maar met Diablo IV kon ik het toch niet laten.
Gisteren besteld, morgen geleverd. Zal in het weekend in elkaar steken zijn en installeren denk ik. AMD 7600X, RTX 4070 en 32GB geheugen.

Terug
Bovenaan