The Magical Taz
Well-known member
Switch oled Tears of the kingdom SE en carry case.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet van gekomen van ze te gebruiken omdat mijn vrouw wat weigerachtig was. Tot we naar Lieven Scheire zijn DNA show keken dit weekendWat ik me al een tijdje af vraag: Is jouw familiemythe nu bevestigd? (En wat was ze?)
Hier blijk ik vooral eigen kweek: 98,4% Noord- en West-Europees; 1,6% Iberisch.
Bij mijn madam was het exotischer en klopte het totaal niet met wat er gedacht werd in de familie: 30% Angelsaksisch, 28% Noord- en West-Europees, 27% Scandinavisch, 12% Italiaans en 3% Baltisch.
Bevestigde trouwens ook dat ik het kind ben van mijn vader/moeder + dat mijn vader/moeder het kind zijn van mijn grootouders, er waren DNA-linken naar neven/nichten en nonkels/tantes aan alle kanten die ook DNA hadden laten onderzoeken.
Leuk om eens te doen!

Als jouw resultaten binnen zijn, laat keer iets weten hé...Nog niet van gekomen van ze te gebruiken omdat mijn vrouw wat weigerachtig was. Tot we naar Lieven Scheire zijn DNA show keken dit weekend![]()

511 of 512?2 hemdjes aan min 20% (Inbe4 you ask, geen Flanel, maar 1 linnen met streepjes en 1 met grote karookes)
En een jeans in bestelling, ook aan 20%
Ik had nog ne voucher liggen van 12,50 euro, en ondertussen hebben ze ze weer verdiend daar...
En ja, Levi's jeans is duur geworden tegen de laatste keer dat ik er nog gekocht had. Het model dat ik heb besteld is geklede jeans, slim, en basisprijs was 129,95. Nu levis zijn wel kwaliteit, maar was effe verschoten wel...
Agreed. Ik koop Levi's jeans enkel nog maar in de winkel en nadat ik ze gepast heb.511 of 512?
Kijk goed rond op Amazon - die durven daar vaak te staan voor 60-70 EUR en het is klak dezelfde.
Wel meerdere exemplaren bestellen want de kwaliteitscontrole van Levi's is uit eigen ervaring zo slecht dat twee dezelfde broeken een enorm verschil kunnen hebben in pasvorm.
511 of 512?
Kijk goed rond op Amazon - die durven daar vaak te staan voor 60-70 EUR en het is klak dezelfde.
Wel meerdere exemplaren bestellen want de kwaliteitscontrole van Levi's is uit eigen ervaring zo slecht dat twee dezelfde broeken een enorm verschil kunnen hebben in pasvorm.
Agreed. Ik koop Levi's jeans enkel nog maar in de winkel en nadat ik ze gepast heb.

Toevallig 'rock cod' van kleur?T'is een 511, en idd de verkoopster zei me net hetzelfde, je moet ze passen. Maar vandaag de eerste keer gedragen, en i love them. Zo goed dat ik nog eentje in de winkel heb laten leveren voor morgen.
Ik ben zo ene, als ik iets heb dat me aanstaat koop ik soms meerdere stuks. Maar passen doe ik zeker en vast. Zo zalig diegene die ik vandaag heb gedragen moest niks ingekort worden, wat het best is uiteraard. Heb dan ook geen courante maat in Levi's. Dus was verbaasd, van de eerste keer goed, hopelijk morgen dus ook.
En zoals gezegd was wat afgeschrikt door de term slim, maar in jeans is dat gewoon wat smaller aan de pijpen, itt skinny jeans, weeral iets dat ik dus heb bijgeleerd, maar jeans Altijd passen is de boodschap. Wel leuk dat ze bij zeb kunnen inkorten indien nodig, maar water in de kelder, dan mag ie gelijk terug... Dus hoop terug een good first fit.
Wel maar 10% korting deze keer
Die actie was net afgelopen
Is 512 ook goed dan?

Toch zotjes, en klopt helemaal wat je zegt, 2 'identieke' levis gekocht, en als ik ze naast elkaar leg heeft 1tje ervan een lichte fade en de andere is echt donkerblauwToevallig 'rock cod' van kleur?
512 is slim + tapered aan de voetopening
Iets hoger % elasteen dus ook wel stretchier.
Maar weeral opgelet hier en weeral iets dat nergens op slaat imho: binnen een bepaald model van Levi's kan de samenstelling ook variëren.
De ene 511 is vb. 98% katoen terwijl een andere kleur 95% is wat een enorm verschil maakt in fit en gevoel.
Passen en voelen!
Altijd kwaliteit gehad maar consistentie is nul.Toch zotjes, en klopt helemaal wat je zegt, 2 'identieke' levis gekocht, en als ik ze naast elkaar leg heeft 1tje ervan een lichte fade en de andere is echt donkerblauw