Wat heb je vandaag gekocht?

Vandaag is mijn Beru ontstekingsverdeler aangekomen. De vorige helaas gesneuveld bij demontage. 22 EUR.

Ben ook aan't denken om WoW Dragonflight te kopen, is 20% korting op tegenwoordig!

Ook nog Grogu lip oil, vond het kleur van deze echt fantastisch.
E71AFC27-878D-44CC-9FD8-B5226E2D2B41.jpeg

Na tien mooie jaren hebben we afscheid moeten nemen van onze warmtepompdroger. Een technieker laten langskomen heeft geen zin, want de printplaat wordt niet meer gemaakt. We hebben dan maar gekozen voor een nieuwe droger:

AEG TR88P52B AbsoluteCare

Na 18j samen, 2 kinderen en veel geklaag dat ik haar nooit gevraagd heb verwacht ik geen nee :unsure:

:unsure:

Na tien mooie jaren hebben we afscheid moeten nemen van onze warmtepompdroger. Een technieker laten langskomen heeft geen zin, want de printplaat wordt niet meer gemaakt. We hebben dan maar gekozen voor een nieuwe droger:

Hier is de huidige ook stervende, heb ook een nieuwe besteld, maar ben deze keer voor eentje met "smart home" mogelijkheid en een hoop andere functies (en 9kg) gegaan, prijs is navenant :unsure:.

Hier is de huidige ook stervende, heb ook een nieuwe besteld, maar ben deze keer voor eentje met "smart home" mogelijkheid en een hoop andere functies (en 9kg) gegaan, prijs is navenant :unsure:.
Ook over gedacht, maar we hebben nu een van 8kg en die voldoet wel. Die smart dingen ook niet echt nodig. Leuke gimmick, dat dan weer wel.

Bah na 10 jaar al? Wij hebben ook ene (ne Miele) en ik verwacht toch zeker 2 keer zo lange levensduur.

Terug
Bovenaan