The Magical Taz
Well-known member
Xbox stellar shift controller.
Echt super die kleur.
Echt super die kleur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

NOSBij de lokale elektroshop nog 5 lege Minidiscs kunnen scoren...![]()

Ik zou zeggen proficiat, maar ze moet nog ja zeggen natuurlijk.Een verlovingsring![]()
Na 18j samen, 2 kinderen en veel geklaag dat ik haar nooit gevraagd heb verwacht ik geen neeIk zou zeggen proficiat, maar ze moet nog ja zeggen natuurlijk.

Na 18j samen, 2 kinderen en veel geklaag dat ik haar nooit gevraagd heb verwacht ik geen nee![]()

Hier is de huidige ook stervende, heb ook een nieuwe besteld, maar ben deze keer voor eentje met "smart home" mogelijkheid en een hoop andere functies (en 9kg) gegaan, prijs is navenantNa tien mooie jaren hebben we afscheid moeten nemen van onze warmtepompdroger. Een technieker laten langskomen heeft geen zin, want de printplaat wordt niet meer gemaakt. We hebben dan maar gekozen voor een nieuwe droger:
AEG TR88P52B AbsoluteCare
.Ook over gedacht, maar we hebben nu een van 8kg en die voldoet wel. Die smart dingen ook niet echt nodig. Leuke gimmick, dat dan weer wel.Hier is de huidige ook stervende, heb ook een nieuwe besteld, maar ben deze keer voor eentje met "smart home" mogelijkheid en een hoop andere functies (en 9kg) gegaan, prijs is navenant.
Bah na 10 jaar al? Wij hebben ook ene (ne Miele) en ik verwacht toch zeker 2 keer zo lange levensduur.Na tien mooie jaren hebben we afscheid moeten nemen van onze warmtepompdroger. Een technieker laten langskomen heeft geen zin, want de printplaat wordt niet meer gemaakt. We hebben dan maar gekozen voor een nieuwe droger:
AEG TR88P52B AbsoluteCare
Het is dan de vraag of nieuwe toestellen niet 2 keer minder verbruiken waardoor je het er ook wel uithaalt.Bah na 10 jaar al? Wij hebben ook ene (ne Miele) en ik verwacht toch zeker 2 keer zo lange levensduur.