Coolguy
Well-known member
Welk spel?Een PlayStation spel en een zaklamp van Spiderman.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk spel?Een PlayStation spel en een zaklamp van Spiderman.
yepZoek wel nog een warme muts die weinig wind doorlaat. Tips?
Werkt echt super in eender welke winkel en bij de bank. Ook meteen mensen die spontaan hun zitje op het openbaar vervoer afgeven en ik ben niet eens zwanger.
Voor dat laatste zo te houden werkt deze muts beter: MutsWerkt echt super in eender welke winkel en bij de bank. Ook meteen mensen die spontaan hun zitje op het openbaar vervoer afgeven en ik ben niet eens zwanger.
Zoek wel nog een warme muts die weinig wind doorlaat. Tips?
Wij hebben Fritz wifi versterkers, heel tevreden van.Een Fritz!box bij mijn edpnet abonnement. Vaarwel Proximus!
ik hoop dat da spul met de wifi 6 pakken beter bereik heeft dan de bbox... Ik heb een hoop mizerie sedert dat mijn nieuwe buren hun internet opgezet hebben
Die Fritz met uitroepteken deed me toch even slikken.
Een Fritzl box WTF.
Content van? Ben aan het denken om mijn oneplus7 op pensioen te sturen.OnePlus 10T gekocht (via Proximus weliswaar). Ook nog een simpel hoesje en screenprotectors er bij gekocht.
Was tijd om mijn 6T op pensioen te sturen naar de schuif. Kreeg al ff geen updates meer.

Geen idee momenteel. Phone is pas vandaag geleverd geweestContent van? Ben aan het denken om mijn oneplus7 op pensioen te sturen.
Alle, het is eerder een verplichting want het scherm komt los van de behuizing![]()
. Zal vanavond een update sturen.