Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een slechte friteuse is het niet!Een airfryer.
Ik denk nog steeds dat het een slechte friteuse is, maar ik wil het een kans geven![]()
Welk type?een 1TB nvme drive als upgrade voor mijn pc.
momenteel nog steeds een sata ssd drive als boot drive.
vraag mij eigenlijk af waarom ik destijds voor een sata drive heb gekozen terwijl ik zonder probleem een nvme drive kon installeren. Niet op gelet toen denk ik
leveren en installeren zal voor volgend weekend zijn vrees ik
Bah mijn vrouw begint daar nu ook achter te zagenEen airfryer.
Ik denk nog steeds dat het een slechte friteuse is, maar ik wil het een kans geven![]()
Achter een slechte friteuse?Bah mijn vrouw begint daar nu ook achter te zagen
Achter ne man die wil/kan koken?Achter een slechte friteuse?
Ik kook elke dagAchter ne man die wil/kan koken?
Maar ze heeft al 2 keer zo'n dwaze airfryer vermeld. Ik zie totaal het nut niet van zo een toestel.Samsung 980Welk type?
nuja, ze zoeken het zelf. Op mazout ist ongeveer 12x goedkoper dan verwarmen op elektriciteit aan de huidige prijzen. En ik kan er gerust nog wat oude motorolie tussen mengen om het nog goedkoper te maken (of gelijk wat eigenlijk die goed brand)Ga je dat binnen gebruiken?dieselverwarming + een adapter
lekker natuurvriendelijknuja, ze zoeken het zelf. Op mazout ist ongeveer 12x goedkoper dan verwarmen op elektriciteit aan de huidige prijzen. En ik kan er gerust nog wat oude motorolie tussen mengen om het nog goedkoper te maken (of gelijk wat eigenlijk die goed brand)
Het was dan leuk om hem gekend te hebben.Ga je dat binnen gebruiken?

yep, een gatje maken in de muur voor uitlaat door te stekenGa je dat binnen gebruiken?