Muscleduck
Well-known member
PNY 2 TB SSD. Stond op Amazon een stuk lager geprijsd dan bij de rest. Ik heb nu 1x 500 GB en die zit echt té vol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En , 142 897 164 € rijker ?Een euromillions ticket![]()
Een euromillions ticket![]()
Als ge mij 5euro geeft, hebt ge ook 1 kans op een miljoen dat ik u hetzelfde bedrag of meer terug geef. Stuur ik u m'n bankrekeningnummer door?Een euromillions ticket![]()
De kans dat je bij euromillions je inzet of zelfs wel wat meer terug krijgt is wel een stuk groter dan 1 kans op een miljoen.Als ge mij 5euro geeft, hebt ge ook 1 kans op een miljoen dat ik u hetzelfde bedrag of meer terug geef. Stuur ik u m'n bankrekeningnummer door?
En de winnaar van het groot lot heeft zich intussen al spontaan gemeld.Volvo xc40 voor de madam.
Lang kunnen afhouden maar uiteindelijk is het toch dat gedrocht geworden.

Een nieuw madam.En de winnaar van het groot lot heeft zich intussen al spontaan gemeld.
En wat wordt de volgende aankoop?![]()
Als ze zo een keuzes blijft maken ga ik er toch is serieus over moeten nadenken.Een nieuw madam.
2 schone flanellen hemdjes
The dude doesn't abide?

zitten goe warm, tis alsof ge op katten loopt maar zonder het geschreeuw en gekrauwStraks verandert ge nog zelf in fleece!een laser afstandsmeter waarom ik dat nog nie in mijn arsenaal had... iets da zo fucking handig is... specifiek deze genomen omdat het ene van de goedkoopste was die ik kon vinden die op usb herlaad
en een hoop sherpa/fleece kleren zodak mijn verwarming nie constant vollenbak moet zetten. (ongeisoleerd huis in opbouw)
beste trui dak ooit gekocht heb (de 3de, donkergrijs) mouwen zijn volledig doorgevoerd in fleece. Ik heb hierdoor precies geen koude handen meer aan de pc.
fleece trainingsbroek... chinese maten,... tword verkocht als large maar zelfs voor mij spant het al wat met mijn m73, 63kg
eskimoschoenenzitten goe warm, tis alsof ge op katten loopt maar zonder het geschreeuw en gekrauw
broek voor naart werk te rijden (met de velo) volledig sherpa gevoerd, nog geen idee hoe waterdicht het is.
Flanel all the way!Straks verandert ge nog zelf in fleece!
net opt moment dak nog wat extra truien wilde kopen, kwam ik tijdens het rondsurfen deze reclame tegen...Straks verandert ge nog zelf in fleece!

Zal ik anders gewoon mijn wenslijstje en adres doorgeven voor de thuislevering?Niets en ik zit in 'mijne koop' Nog iemand die zo een gevoel heeft. Het iets willen kopen gewoon om te kopen?