Wat heb je vandaag gekocht?

Deze, zo kunnen de stores open blijven s'winters, en zit ik toch uit de rechtstreekse zon voor tv te kijken (beetje via natuurlijke energie besparen)

Het feit dat het met een van mijn favo schilderijen is is natuurlijk mooi meegenomen..

Wel 21 euro shipping :(
Vandaag geleverd

Couldn't be more happy : rolluiken kunnen open blijven, dus extra warmte binnen, en toch uit het rechtstreekse zonlicht zo

Oogt ook heel mooi :love:

Ik ben nu wel curieus naar een foto!
0.jpg

'een foto' gegoogled en eerste resultaat. Was een beetje lazy, dus eh voilà

PXL_20221101_002303457~2.jpg

Foto om 1 uur snachts gepakt, met kunstlicht, is nochtans heel fel die kleuren, maar lijkt hierop dof. Daarachter zit mijn tv hoekske, maar die wanorde ga ik u besparen :unsure:

Fotootje met flits in den donker, zo zie je al iets meer kleur:

PXL_20221101_002947212.jpg

Laatst bewerkt:
Via de bol-link hier natuurlijk, voor de eerste keer wasproducten en vaatwastabletten ingeslagen met zware kortingen!
Ik shop normaal nooit op bol, maar het was @coldplayke denk ik die ervoor zorgde dat ik af en toe eens piep...

Delux-Seeker-M618XSD-ergonomische-muis-draadloos-horizontale-scroll-14-510x510.jpg

Deluexe Seeker, een Ergonomische muis.

Mijn RSI/pees klachten aan muishand flakkerde weer op, dit aangeschaft en tot nu toe nog weinig last gehad :unsure:

Niet echt gekocht, maar vandaag een nieuw dossier ingediend bij de bank om mijn dak opnieuw te kunnen isoleren. Volgende week zal ik weten tegen welke rentevoet, bankdirecteur gokt op 3.5. 🙈
Volgens BG-logica net ietsje meer gevraagd dan wat ik nodig heb "want de rentevoet ligt toch lager dan de inflatie". 😁
(Zou ik zonder BG nooit gedaan hebben!)

Komen morgen toe, dus hopelijk tevreden van de aankoop.
Ook vandaag of morgen verwacht ik nog een offerte om een pomp op de regenwaterput aan te sluiten.
En ik moet eens rondkijken voor nieuwe eetkamerstoelen want de huidige zijn echt erg versleten...
Byebye eindejaarspremie die al op is voordat ze nog maar toegekomen is. :headshake:

Niet echt gekocht, maar vandaag een nieuw dossier ingediend bij de bank om mijn dak opnieuw te kunnen isoleren. Volgende week zal ik weten tegen welke rentevoet, bankdirecteur gokt op 3.5. 🙈
Volgens BG-logica net ietsje meer gevraagd dan wat ik nodig heb "want de rentevoet ligt toch lager dan de inflatie". 😁
(Zou ik zonder BG nooit gedaan hebben!)
Lenen voor een dak. Da’s BG onwaardig.

Als het nu was voor een poolhouse of een golfbaan in de tuin.

Daken zijn voor het plebs.

🤪

Lenen voor een dak. Da’s BG onwaardig.

Als het nu was voor een poolhouse of een golfbaan in de tuin.

Daken zijn voor het plebs.

🤪
En als ik zeg dat het voor een 2nd master bedroom is met walk-in dressing te maken onder dat dak? 😝
Kwestie van een zomer- én winterslaapkamer te hebben hè! 😇

Terug
Bovenaan